صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / سیستان و بلوچستان دژ اقتصادی و امنیتی کشور است
سیستان و بلوچستان دژ اقتصادی و امنیتی کشور است

استاندار:

سیستان و بلوچستان دژ اقتصادی و امنیتی کشور است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آینده بسیار خوبی در انتظار چابهار است، گفت: سیستان و بلوچستان دژ اقتصادی و امنیتی کشور است و از ظرفیت بسیار بالایی برای تعامل با دنیا برخوردار است و به طور حتم بهره برداری از قابلیت‌های مختلف چابهار می‌تواند برای حل مشکلات اقتصادی کشور کارساز باشد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان

به گزارش کسب و کار نیوز- سید دانیال محبی در سفر به بندر چابهار افزود: با توجه به رویکردهای سازمان بنادر و دریانوردی شاهد تحول در بندر شهید بهشتی چابهار هستیم و باید بدانیم که رونق اقتصادی در این منطقه فعالیتی ضروری برای کشور به شمار می‌رود.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: چابهار علاوه بر داشتن موقعیتی استراتژیک و ظرفیت‌های توریستی از غنای بالای در حوزه کانی و معدن برخوردار است.

محبی با اشاره به اینکه امضای قرارداد ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی و تفاهم نامه احداث و بهره برداری از کارخانه تصفیه شکر در بندر شهیدبهشتی چابهار، دو پروژه بسیار مهم برای منطقه هستند، گفت: باید از ظرفیت کانی‌های موجود در منطقه استفاده کنیم و اگر بتوانیم در اکتشافات موفق عمل کنیم قطعا شرایط مطلوب تری را پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: باید زیرساخت‌های حمل و نقلی بیشتری را ایجاد کنیم و با تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه اشتغال زایی برای جوانان را رقم بزنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.