صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / سه نقره تکواندو ایران در آسیا قطعی شد/ هادی‌پور به مدال برنز رسید
سه نقره تکواندو ایران در آسیا قطعی شد/ هادی‌پور به مدال برنز رسید

تکواندوی قهرمانی آسیا ۲۰۱۸- ویتنام

سه نقره تکواندو ایران در آسیا قطعی شد/ هادی‌پور به مدال برنز رسید

در روز نخست رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ و با اتمام مبارزات مرحله نیمه‌نهایی، سه مدال نقره تکواندوکاران ایران قطعی شد و "آرمین هادی‌پور" با شکست در این مرحله یه مدال برنز رید.

به گزارش کسب و کار نیوز، یست و سومین دوره‌ی رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا بزرگسالان، در سال ۲۰۱۸ و به میزبانی شهر “هوشیمینه” کشور ویتنام از صبح امروز (شنبه) پنجم خرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز شده است. تکواندوکاران ایران نیز با چهار نماینده زنان و چهار نماینده پسران مسابقات امروز شرکت کرده‌اند که تا کنون یک مدال برنز ایران به ثبت رسیده است.

پس از راه‌یابی شش تکواندوکار ایران به مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی رقابت‌های امروز، نتایج تکواندوکاران ایران در این مرحله به شرح زیر رقم خورد:

*گروه زنان
وزن دوم(۴۹- کیلوگرم)، ناهید کیانی توانست در این مرحله با پیروزی ۲۲ بر ۸ مقابل جسیکا کانابال فیلیپینی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. او در نیمه‌هایی نیز با شکست ۷ بر ۵ تیتانیا از کشور اندونزی، راهی مبارزه فینال شده و مدال نقره خود را قطعی کرد.

وزن چهارم(۵۷- کیلوگرم)، طیبه پارسا در این مرحل با حساب ۳ بر ۹ نتیجه را به زانگشی‌لو از چین واگذار کرده و به این ترتیب از دور رقابت‌ها کنار رفت.

*گروه مردان
وزن اول(۵۴- کیلوگرم)، آرمین هادی‌پور در مرحله یک‌چهارم با حساب ۲۱ بر ۱۱ عبدالله اثیری از عربستان را شکست داد. او در مرحله نیمه‌نهایی ۱۲ بر ۲۴ نتیجه را به جون‌جانگ از کره‌جنوبی واگذار کرده و نخستین مدال ایران را با کسب مدال برنز به دست آورد.

وزن اول(۵۴- کیلوگرم)، ابراهیم صفری در این مرحله با حساب ۱۸ بر ۲۳ مقابل جونگ‌جانگ از کره جنوبی واگذار کرده و حذف شد. (صفری در صورت پیروزی حریف هادی‌پور در نیمه‌نهایی می‌شد)

وزن دوم(۵۸- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده تکواندوکار المپیکی ایران نیز در این مرحل توانست در راند طلایی بُبُبکوف از ازبکستان را شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. او در نیمه‌نهایی تاوین هانپراک تایلندی را شکست داده و با صعود به فینال این وزن، مدال نقره خود را قطعی کرد.

وزن پنجم(۷۴- کیلوگرم)، مهدی جلالی نیز توانست ۱۴ بر ۱۰ محمد حمودا از قطر را شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. او در نیمه‌نهایی نیز یانگ کیم از کره‌جنوبی را شکست داده و با صعود به فینال این وزن، سومین مدال نقره ایران را قطعی کرد.

فریبرز عسگری و مهرو کمرانی هدایت تیم ملی تکواندو مردان و زنان ایران در این قابت‌ها را بر عهده دارند.

 

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.