صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تاکید وزارت خارجه بر تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد

تاکید وزارت خارجه بر تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در جلسه فوق‌العاده امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که ادامه بررسی این لایحه و رای‌گیری در جلسه بعدازظهر فردا (یکشنبه) انجام می‌شود.

کمیسیون امنیت ملی

محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز صبح در جلسه فوق‌العاده‌ای بررسی لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم پرداخت، جلسه‌ای که با حضور نمایندگانی از وزارت خارجه، سپاه، وزارت اطلاعات، بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌ها برگزار شد.

به گفته وی، در این جلسه زوایای مختلف این لایحه مورد بررسی قرار گرفت و ۱۱ نفر از نمایندگان در موافقت و مخالفت با آن بحث‌های جدی را مطرح کردند.

جمالی با بیان اینکه وزارت خارجه خواستار تصویب این لایحه بود، گفت که وزارت خارجه موضوع وجود شرایطی در قالب تحفظ را مورد اشاره قرار می‌داد اما منتقدان این موضوع را بیان می‌کردند که ممکن است این تحفظ‌ها عملیاتی نشود و سایر کشورها مخالفت‌هایی کنند.

وی یادآور شد: کمیسیون فردا در جلسه بعدازظهر در صورت داشتن حد نصاب لازم برای رای‌گیری، درباره این لایحه اعلام نظر و رای‌گیری می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.