صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / پروژه بیابان‌زدایی با حمایت معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گناباد
پروژه بیابان‌زدایی با حمایت معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گناباد

مدیر مرکز رشد فناوری گناباد اعلام کرد؛

پروژه بیابان‌زدایی با حمایت معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گناباد

مدیر مرکز رشد فناوری گناباد گفت: پروژه بیابان زدایی و مبارزه با خشکسالی و ریزگردها در وسعت ۵ هکتار با حمایت مالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این شهرستان اجرا می‌شود.

بیابان‌زدایی

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین تقوی در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در محل مرکز رشد فناوری گناباد برگزار شد، با اشاره به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به گناباد و بازدید از مرکز رشد این شهرستان اظهار کرد: در این سفر مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت تجهیزات و موارد دیگر اعتبار تعیین شده که از این میزان ۱۰۰ میلیون جهت تجهیز کارگاهها هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: ۶۹ شرکت و واحد در مرکز رشد و فناوری گناباد پذیرش شده‌اند که از این تعداد درحال حاضر ۲۱ شرکت  فعال و مورد حمایت هستند.

مدیر مرکز رشد فناوری گناباد افزود: سال گذشته در راستای حمایت شرکت‌ها یک تیم علمی تشکیل داده‌ایم که یک مورد منجر به ایده جدید و تولید محصول شده است؛ ضمن اینکه با سازمان‌های دیگر شهرستان هم تفاهمنامه‌هایی خواهیم داشت که از تمام ظرفیت شهرستان به نفع تولید مبتنی بر فناوری استفاده کنیم.

تقوی تصریح کرد: با اساتید دانشگاه‌های گناباد برای جهت‌دهی به پایان‌نامه‌های دانشجویی صحبت شده تا بخشی از پایان نامه‌ها منجر به اشتغال بشوند.

مدیر مرکز رشد فناوری گناباد اضافه کرد: برای افزایش بهره‌وری و استفاده از تمام امکانات شهرستان به نفع افراد خلاق و کارآفرین، ارتباط با دستگاه‌های دولتی مانند کمیته امداد، اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی، اداره بهزیستی داریم که فرصت‌ها و امکانات موجود بین افراد به اشتراک گذاشته شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.