صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / وکیل خونه‌به‌خونه: در کمیته اخلاق حضور پیدا کردم/ تورک گفت دیگر مصاحبه نکنید آقا!
وکیل خونه‌به‌خونه: در کمیته اخلاق حضور پیدا کردم/ تورک گفت دیگر مصاحبه نکنید آقا!

وکیل خونه‌به‌خونه: در کمیته اخلاق حضور پیدا کردم/ تورک گفت دیگر مصاحبه نکنید آقا!

وکیل باشگاه خونه‌به‌خونه راجع به اطلاعیه روز پنجشنبه کمیته اخلاق توضیحاتی ارائه داد.

دیدار نیمه نهایی جام جذفی فوتبال؛ استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل

به گزارش کسب و کار نیوز، کمیته اخلاق امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مسئولان باشگاه خونه‌به‌خونه و وکیل این باشگاه در جلسه رسیدگی به پرونده دیدار راه‌آهن و نساجی که قرار بود ساعت ۱۴ در ساختمان کمیته اخلاق برگزار شود، حضور پیدا نکردند و مستندات مربوط به این پرونده را تحویل این کمیته ندادند. پس از انتشار این اطلاعیه، رفیعی وکیل باشگاه خونه‌به‌خونه به آن واکنش نشان داد و راجع به جلسه‌ای که قرار بود امروز برگزار شود توضیحاتی در قالب یک اطلاعیه داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

« بسمه تعالی
با توجه به اینکه از طریق سایت های خبری بیانیه ای به نقل از کمیته محترم اخلاق منتشر گردید مبنی براینکه که مسئولان باشگاه خونه به خونه و وکیل آن باشگاه در جلسه رسیدگی ساعت ۱۴ امروز کمیته محترم اخلاق حضور نیافتند؛ به اطلاع می رساند: با توجه به درخواستهای مکرر اینجانب طی دو هفته گذشته مبنی بر امکان ملاقات حضوری اینجانب با جناب آقای تورک جهت پیگیری پرونده و تسریع در رسیدگی دیوان محترم تحقیق، روز سه شنبه هفته جاری حسب تماس تلفنی با جناب آقای اثنی عشری (دبیر محترم کمیته اخلاق) به اینجانب برای ساعت ۱۴ امروز وقت ملاقات با ایشان را دادند. (هرگز صحبتی از اینکه جلسه رسیدگی کمیته اخلاق خواهد بود، نشد)

دیروز روز چهارشنبه طی تماسی که اینجانب با دبیرخانه کمیته اخلاق داشتم به اینجانب اعلام شد که برای ملاقات با آقای تورک در محل کمیته اخلاق حضور یابم. معهذا اینجانب امروز به قصد ملاقات با جناب آقای تورک عازم محل استقرار کمیته اخلاق شدم. در بین راه با مسئول دفتر جناب آقای تورک تماس گرفتم و اعلام نمودم بدلیل ترافیک شدید بزرگراه همت حدود ساعت چهارده و سی دقیقه خدمت ایشان خواهم رسید. از این رو حدود ساعت ۱۴/۳۰ خدمت ایشان رسیدم که آقای اثنی عشری نیز حضور داشته اند. آقای تورک فرمودند شما دیر حضور یافته اید و جلسه رسیدگی به پایان رسید! سپس با اعتراض شدید به مصاحبه دیروز اینجانب، گفتند چرا اینقدر مصاحبه می کنید؟ و چند جمله دیگر که شایسته ذکر در این مجال نیست و با عصبانیت فرمودند دیگر مصاحبه نکنید آقا! سپس خواهان ترک فوری ساختمان کمیته اخلاق توسط اینجانب گردیدند و به مسئول دفترشان فرمودند اینجانب باید ساختمان کمیته اخلاق را فورا ترک نمایم.

اینجانب نیز که متحیر و متعجب از این واقعه و رفتار شده بودم با احترام از ساختمان کمیته اخلاق خارج شدم. برخلاف اطلاعیه کمیته محترم اخلاق، موکدا اعلام میدارد به اینجانب که تنها یکی از  وکلای رسمی باشگاه خونه به خونه هستم، یا برای مدیران و مسئولان باشگاه خونه به خونه هیچ دعوتنامه یا ابلاغیه‌ای مبنی بر حضور در جلسه رسیدگی ارسال نگردیده است. لذا ضمن تاکید بر مستندات و مدارک تقدیمی و درخواست تسریع در استماع شهادت شهود و مواجه آنان با متهمان تبانی استدعا دارم کمیته محترم اخلاق با رعایت اخلاق، عدالت و انصاف نسبت به صدور حکم شایسته قانونی اقدام نمایند.

غلامرضا رفیعی وکیل باشگاه خونه به خونه مازندران»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.