صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اجرای سیستم ارزشیابی و پایش در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران
اجرای سیستم ارزشیابی و پایش در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران

رئیس دانشگاه خبرداد

اجرای سیستم ارزشیابی و پایش در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: در سال جاری با پیاده سازی کامل برنامه راهبری، سیستم ارزشیابی و پایش نیز به طور جدی اجرا می‌شود و کلیه احکام بر اساس این پایش قابل تغییر و جابجایی هستند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جلسه ای با مدیران حوزه اداری مالی، گفت: پیاده سازی تشکیلات، صدور احکام و پرداخت حقوق و دستمزد کار بسیار پیچیده و مشکلی بود که با تلاش و پیگیری همکاران به پایان رسید و در این ماه شاهد پرداخت حقوق یکپارچه به نام دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بودیم.

وی در ادامه در خصوص فواید تجمیع گفت: هدف از تجمیع واحدهای علوم پزشکی، علوم دارویی و دندانپزشکی هم افزایی بود تا نیازهای سایر واحدها را با اشتراک گذاری منابع و امکانات پوشش دهیم. این تجمیع باعث صرفه جویی و جلوگیری از هزینه های بیجا، نیروی مازاد و حاصل شدن تفکر جمعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اولین دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است که می تواند به عنوان الگویی موفق در سایر استانها نیز پیاده سازی شود.

ابطحی تصریح کرد: در سال جاری با پیاده سازی کامل برنامه راهبری، سیستم ارزشیابی و پایش به طور جدی اجرا می شود و کلیه احکام بر اساس این پایش قابل تغییر و جابجایی است. حقوق افراد دلسوز و ساعی محقق و مسیر پیشرفت برای آنان هموار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر خصوصیات سازمان یادگیرنده اظهارد اشت: پیش رفتن با سیستم سنتی باعث تضییع حقوق برخی افراد خواهد شد. در نظر داریم تا با پیاده سازی سیستم های فناوری بروز و آموزش مداوم کارکنان به سمت سازمان یادگیرنده برویم.

وی ادامه داد: سازمان یادگیرنده فقط مدرن ترین و رایج ترین گرایش مدیریتی نیست، بلکه سازمانهای یادگیرنده می توانند محیطهای کاری ایجاد کنند که در آن از تفکر خلاق استقبال می شود. در این سازمان ها این باور وجود دارد که هر یک از کارکنان می توانند برای مشکلات جاری مربوط به کار، تجمیع فرآیندها و تسهیل امور راه حلی ارائه دهند.

دکتر ابطحی در پایان با تاکید بر تکریم دانشجویان تصریح کرد: موتور محرکه هر سازمانی، گروه پشتیبان آن سازمان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.