صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / گشایش نماد معاملاتی اوراق تسه اردیبهشت‌ماه ۹۷
گشایش نماد معاملاتی اوراق تسه اردیبهشت‌ماه ۹۷

در تابلوی اوراق تسهيلات مسكن فرابورس ايران رقم خورد

گشایش نماد معاملاتی اوراق تسه اردیبهشت‌ماه ۹۷

معاملات فرابورس ايران امروز با دادوستد نزديك به 173 ميليون ورقه به ارزش بيش از يك هزار و 259 ميليارد ريال در بازار‌هاي 9‌گانه به پايان رسيد و در جريان معاملات نماد حق تقدم استفاده از تسهيلات مسكن ارديبهشت‌ماه 97 در تابلوی اين اوراق گشايش يافت و در مجموع بيش از 58 هزار ورقه تسه با ارزشي بالغ بر 38 ميليارد ريال در تابلوی تسهيلات مسكن فرابورس معامله شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرابورس، معاملات فرابورس ایران امروز با دادوستد نزدیک به ۱۷۳ میلیون ورقه به ارزش بیش از یک هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال در بازار‌های ۹‌گانه به پایان رسید و در جریان معاملات نماد حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن اردیبهشت‌ماه ۹۷ در تابلوی این اوراق گشایش یافت و در مجموع بیش از ۵۸ هزار ورقه تسه با ارزشی بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در تابلوی تسهیلات مسکن فرابورس معامله شد.
در نخستین روز از آخرین ماه فصل بهار در مجموع دو بازار اول و دوم فرابورس بیش از ۸۸ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۲۴۲ میلیارد ریال جا‌به‌جا شد که در این میان نماد «ذوب» با معامله بیش از ۲۸ میلیون سهم، بیشترین حجم معاملاتی و نماد «زاگرس» با ارزش معاملاتی بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال، بیشترین ارزش معاملاتی را در میان سایر نمادهای مورد معامله در این دو بازار به خود اختصاص دادند. همچنین معاملات فرابورس ایران دیروز در حالی پایان یافت که شاخص کل این بازار با بیش از ۳ واحد کاهش در ارتفاع بالاتر از ۱۱۰۲ واحدی ایستاد و حجم معاملات در بازار‌های ۹‌گانه نزدیک به ۱۷۳ میلیون ورقه و ارزش آن نیز به بیش از یک هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال رسید.
در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز دیروز بالغ بر ۸۱۷ هزار ورقه بهادار با ارزشی بالغ بر ۷۱۲ میلیارد ریال جابه‌جا شد که با تغییر مالکیت حدود ۹۲ هزار ورقه بهادار به ارزش بیش از ۷۸ میلیارد ریال، «سخاب۷» بیشترین حجم و ارزش معاملات را در جریان دادوستدهای دیروز این بازار در اختیار گرفت.
همچنین در روز گذشته بیش از ۷۵ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۲۶ میلیارد ریال در ۳ تابلوی بازار پایه جابه‌جا شد. از سوی دیگر معامله بیش از ۸ میلیون ورقه بهادار متعلق به صندوق‌های قابل معامله (ETF) به ارزش افزون بر ۱۳۹ میلیارد ریال در فرابورس رقم خورد.

همچنین مطالعه کنید:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش کسب و کار نیوز ،بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.