صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / نتایج کمانداران کامپوند در مرحله حذفی

جام جهانی تیر و کمان - ترکیه؛

نتایج کمانداران کامپوند در مرحله حذفی

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیر و کمان که در ترکیه در حال برگزاری است، کمانداران کشورمان در بخش کامپوند انفرادی زنان و مردان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش کسب و کار نیوز، در دومین روز از رقابت‌های جام جهانی تیر و کمان و در مرحله حذفی کامپوند انفرادی مردان امیر کاظم‌پور با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۶ برابر کمانداری از صربستان به برتری دست یافت ولی در مرحله بعد برابر کماندار آمریکا با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۹ دیدار را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

همچنین مجید قیدی دیگر کماندار کامپوند برابر نماینده اندونزی به تساوی ۱۴۳ بر ۱۴۳ رسید اما در تیر طلایی شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

نیما محبوبی در مرحله اول حذفی استراحت داشت و در مرحله دوم برابر کمانداری از روسیه با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۵ پیروز شد.

در کامپوند بانوان نیز گیسا بایبردی برابر کماندار قزاقستان با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۴۳ مسابقه را واگذار کرد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

همچنین پریسا براتی، فرشته قربانی و راحله فارسی در مرحله اول حذفی استراحت داشتند و در مرحله بعد پریسا براتی ۱۴۴ بر ۱۴۱ کماندار دانمارک را شکست داد. راحله فارسی ۱۴۸ بر ۱۳۹ کماندار آمریکا را مغلوب کرد و به مرحله بعد یافتند اما فرشته قربانی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۶ مغلوب کماندار ایتالیایی شد و از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.