صفحه اصلی / استان ها / به مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صورت می گیرد
به مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صورت می گیرد

به مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صورت می گیرد

سمنان - حسین بابامحمدی :سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با هدف اشاعه اندیشه‌های تابناک امام راحل(ره) نسبت به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب صحیفه حضرت امام خمینی(ره) اقدام می‌کند.

مسابقه فرهنگی کتابخوانی “معیار انقلاب ، معمار انقلاب “درسمنان
سمنان – حسین بابامحمدی :سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با هدف اشاعه اندیشه‌های تابناک امام راحل(ره) نسبت به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب صحیفه حضرت امام خمینی(ره) اقدام می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی ” معیار انقلاب ، معمار انقلاب “به مناست گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهر اخلاق خبر داد.
بابایی هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی را آشنایی نسل جوان با اندیشه ها و سبک زندگی سیاسی و شخصی امام (ره) و اشاعه اندیشه های تابناک امام راحل (ره)عنوان کرد و تصریح کرد : در این برنامه ما به دنبال نگاه نسل جوان به ابعاد مختلف زندگی سیاسی و مذهی امام راحل هستیم تا آنها بتوانند با اهداف و انگیزه امام و انقلاب ارتباط برقرار کرده و آن را بهتر درک کنند .
وی با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه‌ این مسابقه فرهنگی اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت semnan.ccip.ir و ارسال پاسخ صحیح به شماره ۰۲۳۳۳۴۴۵۴۲۸ و یا نمابر به شماره ۰۲۳۳۳۴۳۵۶۱۵ در این مسابقه شرکت کنند.
گفتنی است مهلت شرکت در این مسابقه ویژه ارتحال امام خمینی تا ۲۰ خردادماه است.
این مسابقه با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و شورای تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره )برگزار می شود .

همچنین مطالعه کنید:

طوفان ۷۶۹ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید محبی روز شنبه ۲۴ تیر اظهارکرد: در پی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.