صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی کاتالیست ایران
آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی کاتالیست ایران

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی کاتالیست ایران

دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی کاتالیست ایران اظهار کرد: اولین کنفرانس ملی کاتالیست ایران طی روزهای 10 و 11 شهریورماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

شیمی

سیدجمال طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین کنفرانس ملی کاتالیست ایران، گفت: این کنفرانس ملی به همت دانشگاه زنجان و با همکاری انجمن شیمی ایران، در روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریور ۹۷ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این گردهمایی، ایجاد فرصتی برای ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی – پژوهشی و صنعتی در زمینه‌های مختلف کاتالیست و برقراری ارتباط بیشتر بین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و فعالان این زمینه به منظور تبادل نظر و ایجاد همکاری‌های علمی و همچنین ارتباط نهادهای دانشگاهی و صنعتی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: محورهای اصلی این کنفرانس شامل نانو کاتالیست، کاتالیست‌های همگن و ناهمگن، بیوکاتالیست، الکتروکاتالیست، آنزیم‌های مصنوعی و کاتالیست‌های آنزیمی، کاتالیست‌های مایع یونی، کاتالیست‌های صنعتی، بررسی نظری کاتالیست‌ها، کاتالیست‌های نامتقارن، بازیافت‌ها، کاتالیست‌ها و زیست توده، کاتالیز متخلخل و چارچوب‌های فلز – آلی و تجاری‌سازی کاتالیست‌ها است.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی کاتالیست ایران اظهار کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۲۵ خردادماه اعلام شده است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این کنفرانس می‌توانند تا این تاریخ، چکیده مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.