چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / کارآفرینی بسیجی در ملکان سالانه ۶۰تن ماهی پرورش می دهد

با اخذ تسهیلات بسیج سازندگی و با همراهی 25نفر

کارآفرینی بسیجی در ملکان سالانه ۶۰تن ماهی پرورش می دهد

کارآفرین بسیجی اهل ملکان در حاشیه بازدیدی که از استخرهای ماهی وی داشتیم، گفت: سالانه در این 10استخر 60 تن ماهی پرورش می دهیم که بسته به اندازه ماهی از یک تا سه لایه پرورش می یابند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بسیج، مجتبی خان بابایی افزود: ماهی هایی که یگ گرمی هستند در سه لایه پرورش داده می شوند تا پس از ۱۸ماه به یک ماهی بالغ و قابل استفاده در سبد خانوار تبدیل شوند.

کارآفرینی بسیجی در ملکان سالانه ۶۰تن ماهی پرورش می دهد

وی با بیان اینکه از سال ۷۹ مجوز راه اندازی پرورش ماهی را گرفته بود ولی از سال ۸۴ آن را راه اندازی کرده است، گفت: راه اندازی پرورش ماهی سرمایه زیادی می خواست که علاوه بر سرمایه اولیه آن، توانستم ۴۰میلیون از بسیج سازندگی تسهیلاتی در این خصوص دریافت کنم.

خان بابایی ادامه داد: سالانه از این پرورش ماهی یکصد میلیون تومان درآمد دارم که توانستم برای پنج نفر به طور مستقیم و ۲۰نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد کنم.

کارآفرینی بسیجی در ملکان سالانه ۶۰تن ماهی پرورش می دهد

وی اضافه کرد: پیش از این باغداری و مرغداری نیز می کردم که با رونق این پرورش ماهی همه وقتم را برای پرورش ماهی صرف می کنم که خداروشکر تونسته ایم تولیدات خودمان را علاوه بر شهرهای آذربایجان شرقی، به آذربایجان غربی و زنجان نیز صادر کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

پارک فناوری پردیس، برترین میزبان کارآفرینان ایرانی خارج از کشور

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تازه ترین رتبه بندی اعلام شده درباره برترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.