چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / فراخوان و آغاز مراحل ثبت نام متقاضیان مشارکت بخش داخلی هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی

فراخوان و آغاز مراحل ثبت نام متقاضیان مشارکت بخش داخلی هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی

با توجه به نقش پراهميت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر، و از سوي ديگر جايگاه ويژه ومهم برگزاري نمايشگاههای بين المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنايع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرين دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنين بمنظور معرفی توان توسعه و پتانسيل کشور در زمينه اين صنعت برگزاري ساليانه نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني– ايران تله كام، بصورت تخصصي بين المللی از سال ۱۳۷۹ در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران توسط شركت پالار سامانه، با همكاري شركت سهامي نمايشگاههاي ج.ا.ايران و سازمان توسعه تجارت و حمايت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، آغاز گرديد و ادامه يافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اخبار نمایشگاه، نوزدهمین بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۸) با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، توسط شرکت پالار سامانه از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴مهرماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد گردید.

«قابل توجه متقاضیان محترم مشارکت در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸»

فراخوان، اعلام تعرفه ها و آغاز مراحل ثبت نام متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ به زودی آغاز خواهد گردید. از کلیه متقاضیان مشارکت در بخش داخلی تقاضا می گردد تا درخواست اولیه خود را با تکمیل فرم مربوطه – لینک مستقیم دریافت فرم ارسال اطلاعات و درخواست اولیه متقاضیان – جهت ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه، تا قبل از شروع جانمایـی جهت امکان اطلاع رسانی به ستاد برگزاری ارائه نمایند.

تاریخ دقیق آغاز مراحل جانمائی و ثبت نام قطعی از متقاضیان مشارکت بخش داخلی به زودی از طریق سایت رسمی این نمایشگاه و ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

لازم است تا متقاضیان مشارکت در بخش ریالی نسبت به ارائه مدارک زیر به ستاد برگزاری جهت بررسی موردنیاز، قبل از شروع جانمایـی اقدام نمایند :

– پروانه بهره برداری یا پروانه صنفی تولیدی معتبر

– ثبت آرم تجاری محصولات

– تائیدیه تولید براساس یکی از استانداردهای ملی و یا معتبر بین المللی

– بروشور وکاتالوگ شرکت متقاضی در خصوص کالاها و خدماتی که توسط شرکت کننده در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، نامه های درخواست متقاضیان مشارکت فقط در صورت به همراه داشتن مدارک لازم جهت بررسی ارزی- ریالی بشرح فوق توسط ستاد برگزاری مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

در صورت نیــــــــــاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفنها و یا فاکس با ستاد برگزاری نمایشگاه بشرح زیر تماس حاصل فرمائید.

تلفـن(بخش اداری-ثبت نام) : ۳۶-۸۸۲۰۵۷۳۵

فـاکس: ۸۸۷۸۶۶۸۹

پست الکترونیک palarsamaneh@gmail.com

همچنین مطالعه کنید:

اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می ‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.