صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / اتوبوس هایی که نفس بجنورد را بند می آورند
اتوبوس هایی که نفس بجنورد را بند می آورند

اتوبوس هایی که نفس بجنورد را بند می آورند

ناوگان اتوبوس رانی شهر بجنورد عمری بیش از 15 سال دارند و بیش از نیمی از آن ها فرسوده هستند و آلودگی های فراوانی را ایجاد می کنند.

اتوبوس

به گزارش کسب و کار نیوز بیان کرد: طی سال گذشته این اداره کل مکاتباتی با شهرداری بجنورد نسبت به دودزا بودن ناوگان اتوبوس رانی، رفع نقص اتوبوس های فرسوده و خارج کردن آن ها از رده کاری انجام شد.

وی تصریح کرد: اما تاکنون از سوی شهرداری اقدام عملی در این باره صورت نگرفته است.

کلماتی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر این خودروها به مراکز معاینه فنی جهت شناسایی و رفع نقص ارجاع نمی شوند.

وی با اشاره به اینکه وجود این دستگاه ها موجب ایجاد آلودگی در شهر بجنورد می شود، تاکید کرد: تعدادی از مکاتباتی که این اداره کل به شهرداری بجنورد انجام داده است پیرو مکاتبات و شکایت های مردمی انجام شده است.

بیشتر اتوبوس های درون شهری بجنورد فاقد کارت معاینه فنی هستند

شکاریان کارشناس پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی نیز در ادامه بیان کرد: بیشتر اتوبوس های درون شهری بجنورد فاقد کارت معاینه فنی هستند و از آنجاییکه میزان دودزایی این خودروها بالاست کارت معاینه فنی نیز برای آن ها صادر نمی شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این اداره کل جلوی تردد اتوبوس ها با دودزایی بالا را نمی گیرد، اظهار کرد: ابزار برخورد این اداره کل با این خودروها راهنمایی و رانندگی است و راهنمایی و رانندگی باید جلوی تردد این خودروها را بگیرد.

شکاریان افزود: اگر جلوی تردد این خودروها در بجنورد گرفته نشود و روند دودزایی آن ها به همین شکل ادامه یاید می تواند در آینده برای این شهر مشکل ساز باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.