صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ائتلاف العبادی: از همه فراکسیون‌های سیاسی استقبال می‌کنیم
ائتلاف العبادی: از همه فراکسیون‌های سیاسی استقبال می‌کنیم

ائتلاف العبادی: از همه فراکسیون‌های سیاسی استقبال می‌کنیم

سخنگوی ائتلاف النصر تاکید کرد، این ائتلاف از همه فراکسیون‌ها برای برقراری تفاهم‌ها و گفت‌وگوها جهت تشکیل فراکسیون اکثریت استقبال می‌کند.

حسین العادلی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سومریه نیوز، حسین العادلی، سخنگوی ائتلاف النصر اعلام کرد، این ائتلاف امروز همچنان در مرحله برقراری تفاهم‌ها و توافق‌ها بر سر معیارهای مرحله آتی است و ما در خصوص چالش‌های آتی از جمله مسائل حاکمیت، پرونده‌های امنیت، اقتصاد، مبارزه با تروریسم و شیوه اداره دولت نیازمند توافقی بر سر دیدگاه کلی هستیم.

العادلی با بیان اینکه ما از همه برای دستیابی به دیدگاهی مشترک استقبال می‌کنیم، گفت: فراکسیون‌های نزدیکتر و دورتر نسبت به ما از طریق مطابقت دیدگاه و ملاحظات درباره این پرونده‌ها و شکل مرحله آتی مشخص می‌شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های انتخاباتی ما به روشنی نشان داد که ما به دنبال انحصاری کردن حکومت یا سهمیه بندی نیستیم و کشور باید از این مساله رهایی یابد و درگیری‌ها میان گروه‌های سیاسی و نهادهای دولتی به پایان برسد تا این نهادها به صورت آزادانه به ارائه خدمات به شهروندان و نه به طرف‌های سیاسی بپردازند.

سخنگوی ائتلاف النصر به ریاست حیدر العبادی تاکید کرد، این ائتلاف هیچ شرطی در ارتباط با ماهیت اداره این مرحله یا شاخص‌های دولت آتی ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.