صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / «آریو والیبال؟!» بهترین فیلم جشنواره فیلم ورزشی بارسلونا شد
«آریو والیبال؟!» بهترین فیلم جشنواره فیلم ورزشی بارسلونا شد

«آریو والیبال؟!» بهترین فیلم جشنواره فیلم ورزشی بارسلونا شد

فیلم کوتاه «آریو والیبال؟!» جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم ورزشی بارسلونا را از آن خود کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، نهمین دوره جشنواره فیلم های ورزشی (BCN) بارسلونا در محل جشنواره المپیک و ورزش (خوآن آنتونی سامارانچ ) برگزار شد.
این جشنواره یکی از شانزده جشنواره زیر مجموعه فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی است (FICTS) است و نقطه عطفی بین جهان سینما، ورزش، سیاست و جامعه است.
جایزه بهترین فیلم کوتاه «آریو والیبال؟!» توسط شهردار بارسلون و نیز مارتا کارانزا، رئیس بنیاد المپیک بارسلون و عضو شورای شهر بارسلونبه فیلم آریووالیبال؟! داده شد.
دو فیلم «آریو والیبال؟!» و «بسکتبال عزیز» (برنده جایزه اسکار ۲۰۱۸) نامزدهای دریافت این جایزه بودند که در نهایت جایزه بزرگ این جشنواره به آر یو والیبال؟! رسید و امیر عزیزی به نمایندگی از عوامل فیلم جایزه را دریافت کرد.
انیمیشن «بسکتبال عزیز» نیز جایزه برترین انیمیشین را کسب کرد.
فیلم کوتاه «آر یو والیبال؟!» درباره گروهی پناهجوی عرب زبان است که به مرزهای یک کشور انگلیسی زبان می رسند. مرز بسته است و هر روز پناهجویان با سربازهای مرزی درگیر می شوند تا اینکه چند کودک راه را برای ارتباط این دو گروه باز می کنند.
این فیلم کوتاه تاکنون جوایز بسیاری در جشنواره هایی چون فیلم میلان و ماترای ایتالیا، دیپلم افتخار و مدال ایسفا را کسب کرده است.
در این فیلم هنرمندانی چون نعیم شیخ محبوبی، یاسمین صلحی، حامد ندری، ابراهیم عموره، مهدی حسینی و محسن داداش زاده ایفای نقش می کنند.
فیلم کوتاه داستانی «آریو والیبال؟» به نویسندگی و کارگردانی محمد بخشی و تهیه کنندگی نیما ربیعی و مشاور فیلم احمد شجاعیان تولید شده است.
فراهنگ**۹۲۴۶** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

چطور «نون خ» دومین سریال پرتداوم صداوسیما شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجموعه تلویزیونی «نون خ» که این روزها فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.