۱-جوانههای چشایی را تحریک کنید
این آگهی مینیمالیستی برای چاقوی ژاپنی میابی (Miyabi) آنقدر خوب به نظر میرسد که میتوان آن را خورد! این آگهی، درست مانند هندوانهای که به تصویر کشیده است، تمیز، با طراوت و خوشمزه است.
۲- رفتارهای خطرناک را برجسته کنید
آگهی بالا که برای مجلهی TopGear طراحی شده، در مورد خطرهای استفاده از رسانههای اجتماعی در زمان رانندگی هشدار میدهد. در این تبلیغ از مفهوم بسیار سادهای استفاده شده است که نیاز به تفسیر اندکی دارد و این شعار را بیان میکند: «پُل جانسون همین الان در کف رودخانهی تِیمز، آنلاین شد. رانندگی و رسانههای اجتماعی با هم سازگار نیستند.»
۳-مواد تشکیلدهندهی محصول را بزرگتر جلوه بدهید
شاید داشتن کوهی از پنیر، آرزوی بعضیها باشد. در این تبلیغات خلاقانه که برای پرینگلز (Pringles، برندی از چیپس سیبزمینی و گندم) طراحی شده، کریس لابروی (Chris Labrooy) برای استفاده از انبوهی از پنیر در پیام تبلیغاتیِ «پنیر با پنیر اضافی و سفارش اضافهای از پنیر»، از فناوری سهبعدی استفاده کرده است. فکر میکنید که این آگهی به اندازهی کافی پنیری هست؟