صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سرمربی ازبکستان: ایران با کی‌روش می‌تواند به دور بعد جام‌جهانی صعود کند
سرمربی ازبکستان: ایران با کی‌روش می‌تواند به دور بعد جام‌جهانی صعود کند

سرمربی ازبکستان: ایران با کی‌روش می‌تواند به دور بعد جام‌جهانی صعود کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان می‌گوید به‌دلیل فیفادی نبودن، نتوانسته از لژیونرهای تیمش برای بازی با ایران استفاده کند.

تیم ملی ازبکستان

به گزارش کسب و کار نیوز، دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به اتمام رسید. تیمور کاپادزه در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ابتدا از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر این بازی تشکر می‌کنم. همان‌طور که می‌دانید امروز بازی خوبی برای دو تیم بود. همه فکر می‌کردند تیم ما تیم دست و پا بسته‌ای باشد.

سرمربی تیم ازبکستان درباره تیم جوانی که راهی این دیدار شد، گفت: همان‌طور که می‌دانید تیم ما نتوانست به جام جهانی برسد. امروز فیفا دی نبود و ما نتوانستیم از بازیکنان لژیونرمان استفاده کنیم. به همین دلیل از بازیکنان جوانی استفاده کردیم که در آینده بتوانند آینده فوتبال ازبکستان را بسازند.
او درباره شرایط تیم ملی ایران بیان کرد: تیم ایران بسیار خوب و آماده و از نظر تکنیکی و تاکتیکی تیم خوبی است. ایران در گروه سختی قرار دارد اما از آن‌جایی که کی‌روش مربی باهوش و باکیفیتی است فکر کنم بتوانند به مرحله بعد صعود کنند. این تیمی که از ازبکستان مشاهده کردید چند بازیکنش در جام ملت‌ها حضور خواهد داشت.

کاپادزه در پایان گفت: من برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. تماشاچی‌های خوبی امروز در ورزشگاه آزادی دیدم که فکر کنم در جام جهانی هم شاهد حضور آنها باشیم. ایران تیم آسیایی است و ما هم طرفدار آن هستیم. امیدواریم نتایج خوبی در جام جهانی بگیرند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.