صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری دوره‌های آموزشی MBA در دانشگاه تهران
برگزاری دوره‌های آموزشی MBA  در دانشگاه تهران

برگزاری دوره‌های آموزشی MBA در دانشگاه تهران

مدیرعلمی دوره آموزشی MBA منابع انسانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از حضوربیش از 20 استاد مطرح منابع انسانی در این دوره آموزشی خبرداد وگفت: پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، گواهینامه پایان دوره یکساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانش پذیران اعطا خواهد شد .

سردر دانشگاه تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر آرین قلی‌پور دستیابی ویژگی رقابتی، رشد و توسعه نیروی انسانی در سازمان‌ها را مستلزم سرمایه‌گذاری مستمر بر سرمایه‌های انسانی، فکری و برجسته کردن نقش مدیریت منابع انسانی  دانست و گفت: تحول و توسعه واحد منابع انسانی سازمان‌ها در گرو تجهیز مدیران و کارشناسان این واحد به تفکر استراتژیک است که با توجه به اهمیت این موضوع، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت کشور برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره ی کاربردی MBA منابع انسانی کرده است.

مدیرعلمی اولین دوره آموزشی MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در تشریح برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: در این دوره منحصر به فرد از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمانهای بزرگ ایران به عنوان “کیس استادی” استفاده شده است و شرکت کنندگان می توانند بطور مستقیم از آخرین تجربیات موثر آنان بهره برداری کند.

وی افزود: همچنین برای اولین بار در کشور این دوره  با حضور بیش از ۲۰ نفر از اساتید مطرح منابع انسانی دانشگاههای سراسر کشور طراحی شده است.

این استاد دانشگاه تهران همچنین مخاطبان  دوره  آموزشیMBA   را مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت و منابع انسانی عنوان کرد و گفت : ارائه سرفصل ها مطابق با آخرین پیشرفت‌های حوزه منابع انسانی خواهد بود.

دکتر قلی پور با تاکید بر این که این دوره به عنوان قوی ترین دوره آموزشی منابع انسانی در کشور مطرح  است گفت: اساتیدی همچون دکتر ناصر میرسپاسی،دکتر بابک علوی، دکتر محمد ابویی اردکان،دکتر بهزاد ابوالعلایی،دکتر سارا بانکی،دکترابراهیم شیخ،دکتر شاه حسینی و دکتر حسن دانایی فرد،دکتر خدایار ابیلی و…در این دوره حضور دارند.

وی با اشاره به این که علاقه مندان جهت شرکت در این دوره می توانند برای ثبت نام و یا رزرو به آدرس اینترنتی www.POSTMBA.ir  مراجعه نمایند گفت: همچنین امکان ثبت نام حضوری با مراجعه به دفتر آموزش مدیریت منابع انسانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران فراهم است .

دکتر قلی پور در پایان خاطر نشان کرد: همچنین پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی ، گواهینامه پایان دوره یک ساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانش پذیران اعطا خواهد شد .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.