صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / انصارفرد: تیم ملی اتحاد خود را از دست نداده است/ ازبکستان برخلاف انتظارها ظاهر شد
انصارفرد: تیم ملی اتحاد خود را از دست نداده است/ ازبکستان برخلاف انتظارها ظاهر شد

انصارفرد: تیم ملی اتحاد خود را از دست نداده است/ ازبکستان برخلاف انتظارها ظاهر شد

مهاجم تیم ملی می‌گوید شاداب نبودن فضای تیم ملی بخاطر خستگی و فشا باشگاه‌ها روی بازیکنان است.

کریم انصاری‌فرد

به گزارش کسب و کار نیوز، کریم انصاریفرد ملی‌پوش المپیاکو یونان پس از پیروزی برابر ازبکستان گفت: بازی تدارکاتی خوبی بود. همه فکر می‌کردند تیم مبتدی است اما نمایش خوبی را اجرا کرد.

او ادامه داد: بازیکنان ما هم دو سه روزه به اردو اضافه شدند و تیم کامل شده است. این دومین جلسه تمرینی با تیم کامل بود. شرایط بهتر خواهد شد و با تمام توان در جام‌جهانی و اردوهای قبل از آن حاضر خواهیم شد.

وی اضافه کرد: انتظارات مردم از تیم اول آسیا زیاد است. در گروه سختی هستیم اما با تمام توان پا به میدان می‌گذاریم تا شرمنده هواداران نشویم و نتیجه خوبی کسب کنیم. تاکنون برنامه‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و چند بازی خوب دوستانه دیگر مانند ترکیه در پیش رو داریم. فکر می‌کنم اردوهایی که باعث شده ما زودتر راهی جام‌جهانی شویم، مفید خواهد بود. هم بازی‌های خوبی در پیش است و هم شرایط مطلوبی فراهم شده است. البته بهتر می‌شد اگر مثل جام جهانی قبلی، مربی می‌توانست بازیکنان را، بیشتر برای جام جهانی در اختیار داشته باشد.

انصاری‌فرد درباره شاداب نبودن فضای تیم ملی گفت: به هیچ وجه اینگونه نیست. بسیاری از بازیکنان تازه دیروز به جمع ما اضافه شده‌اند و کمی خسته هستند. فشارهای روانی باشگاه نیز مضاف شده اما تیم ملی هیچوقت اتحتد خود را از دست نخواهد داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.