۱-نگویید، نشان بدهید
در تبلیغات خلاقانه بالا، عکاس با دقت و وسواس بسیار، مواد غذایی، ظروف و تجهیزات آشپزی را برای برند لوازم خانگی و لوازم آشپزخانهی Eva Solo به نمایش گذاشته است. در مجموعهی این آگهیهای تبلیغاتی، محصولات آشپزی و مواد اولیه در دستور پختهای بصری مینیمالیستی به نمایش گذاشته شده است.
۲– از استعارهای بصری استفاده کنید
در این آگهی که برای سیستم دیسترونیک پلاسِ مرسدس بنز (دستگاهی برای حفظ فاصلهی ایمن و جلوگیری از تصادف) طراحی شده، از مجموعه تصاویری استفاده شده است که در آنها انسانی تلاش میکند تا دو بخش بدن خود را به یکدیگر متصل کند، ولی با نگاهی دقیقتر به تصویر، متوجه خواهید شد که این اتصال میتواند مرگبار باشد.
۳- در مورد تواناییهای محصول، اغراق کنید
در این آگهی مربوط به حولهی کاغذیِ Foxy Asso Ultra، کاربرد محصول به شکل اغراقآمیزی نمایش داده شده تا بر قابلیتهای آن تأکید شود.