صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / واحد علوم و تحقیقات میزبان جامعه دانشگاهی تهران برای اعتکاف ماه رمضان
واحد علوم و تحقیقات میزبان جامعه دانشگاهی تهران برای اعتکاف ماه رمضان

واحد علوم و تحقیقات میزبان جامعه دانشگاهی تهران برای اعتکاف ماه رمضان

با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، مسجد امام علی(ع) واحد علوم و تحقیقات از ۱۵ خرداد ماه، محل اجتماع دانشگاهیان معتکف شهر تهران خواهد بود.

آیین معنوی اعتکاف - دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش کسب و کار نیوز، ثبت‌نام جامعه دانشگاهی شهر تهران اعم از اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در اعتکاف رمضانیه تا ۱۳ خرداد ماه توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات صورت می‌گیرد و این مراسم معنوی که از ۱۵ تا ۱۷ خرداد ماه در محل مسجد امام علی (ع) واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود، با تشکیل حلقه‌های معرفتی، قرائت جمعی قرآن و ادعیه و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه همراه خواهد بود.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مراسم معنوی، ۱۳ خرداد ماه است و پذیرش معتکفین از ساعت ۱۴ چهاردهم خرداد ماه آغاز شده و با افطار در مغرب هفدهم خرداد پایان می پذیرد.

دانشگاهیان شهر تهران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات دانشجویی فرهنگی دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات، اداره کل فرهنگی و اجتماعی و مسجد امام علی (ع) این واحد دانشگاهی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله ذاکر، در این خصوص اظهار کرد: در آخرین روز ماه شعبان المعظم، غبارروبی و عطرافشانی مسجد و نمازخانه‌های واحد صورت گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه اعتکاف رمضانیه در روزهای ۱۵ تا ۱۷ ماه مبارک رمضان، قرائت روزانه یک جزء از کلام الله مجید توسط دانشجویان قاری ممتاز کشوری، بیان احکام و پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری دوره آموزشی روانخوانی قرآن کریم، برگزاری دوره آموزشی «تفسیر سوره مبارکه نور»، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام به عنوان برنامه‌های واحد علوم و تحقیقات در این ماه مبارک است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.