صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / سه رویداد مهم گردشگری در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود
سه رویداد مهم گردشگری در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود

سه رویداد مهم گردشگری در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: به‌منظور توزیع متوازن سفرها در همه ایام سال به چابهار، سه رویداد ملی و بین‌المللی گردشگری را در منطقه آزاد چابهار تعریف کردیم.

چابهار

عبدالرحیم کردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- اظهار کرد: سفر به چابهار و چابهارگردی عمدتا به ۶ ماهه دوم سال برمی‌گردد، در این ۶ ماه هم عمدتا و به‌صورت متمرکز در نوروز اتقاق می‌افتد و این درحالی است در ۶ ماه اول سال کمتر کسی برای سفر و گردشگری به چابهار می‌آید.

وی افزود: راهبرد ما درکنار افزایش زیرساخت‌های اقامتی و تقریحی، توزیع متوازن سفرها در همه ایام و به‌ویژه ۶ ماهه اول است؛ به همین منظور ۳ رویداد ملی و بین‌المللی را برای این ایام تعریف کردیم که فعلا درحال آماده‌سازی آن‌هاهستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم چابهار با رویکرد، کشورهای آیورا و کشورهای منطقه که با ما مشترکات فرهنگی دارند یکی از رویدادهایی است که مجوز آن اخذ شده و درحال آماده‌سازی برای برگزاری آن احتمالا در اردیبهشت ماه سال آینده هستیم.

وی اضافه کرد: رویداد دوم جشنواره موسیقی با تکیه بر موسیقی اصیل بلوچی است که با وجود ظرفیت‌ها و نام‌های پرآوازه کمتر توجه‌ای به آن شده است؛ امیدواریم این رویداد را هم در ۶ ماهه اول سال آینده به‌طور مشخص شهریور ماه برگزار کنیم.

کردی جشنواره برندینگ لباس و نقوش محلی را دیگر رویداد گردشگری برای جذب گردشگر در ۶ ماهه اول سال به چابهار عنوان کرد و افزود: هم‌راستا با برگزاری رویدادها، به‌دنبال افزایش ظرفیت‌های اقامتی منطقه نیز هستیم، بر اساس نیازسنجی‌های موجود در سال گذشته ۵ هتل را قرارداد بستیم و در سال جاری نیز احداث ۹ هتل‌آپارتمان را در دستور کارداریم؛ امیدواریم با این قراردادها ظرف ۲ سال آینده تحولی مهم در توسعه زیرساخت‌های اقامتی ما رخ دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.