صفحه اصلی / استان ها / رسالت اصلی روابط عمومی شهرداری ارتباط با اقشار مختلف شهروندان و اطلاع رسانی از جنس مردمی است
رسالت اصلی روابط عمومی شهرداری ارتباط با اقشار مختلف شهروندان و اطلاع رسانی از جنس مردمی است

شهردار سمنان:

رسالت اصلی روابط عمومی شهرداری ارتباط با اقشار مختلف شهروندان و اطلاع رسانی از جنس مردمی است

سمنان - حسین بابامحمدی :شهردار سمنان در مراسم تجلیل از پرسنل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش ها و مدیریت ها در هر ارگان و نهادی است.

 

 

سمنان – حسین بابامحمدی :شهردار سمنان در مراسم تجلیل از پرسنل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش ها و مدیریت ها در هر ارگان و نهادی است و عملکرد موثر آن می تواند رضایت درون و برون سازمانی را در پی داشته باشد.
سید محمد ناظم رضوی با اشاره به گستردگی حوزه عملکرد روابط عمومی ها اظهار داشت: تقویت سازمان و اطلاع رسانی فعالیت ها از جمله مهم ترین رسالت های این حوزه است.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی ارتباط با لایه های مختلف مردمی را یکی دیگر از فعالیت های روابط عمومی برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی شهرداری ها از جمله مهم ترین روابط عمومی ها در بین دستگاه های اجرایی هستند چون با طیف وسیعی از اقشار جامعه در ارتباط هستند.
به گفته وی روابط عمومی موفق باید خلاق و ایده پرداز باشد و با نگاه نو و جدیدی در زمینه اطلاع رسانی به مخاطبان و ارتباطات گام بردارد.
دکتر رضوی از مدیران روابط عمومی شهرداری سمنان و سازمان های زیرمجموعه خواست تا در بحث اطلاع رسانی عامه مردم را مورد توجه قرار داده و شهروندان را از همه فعالیت های انجام شده و در دست انجام شهرداری مطلع کنند .
وی همچنین خواستار مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت های شهری شد و افزود: از این پس محلاتی که مردم انها مشارکت بیشتری در امور شهری داشته باشند خدمات بیشتری هم دریافت می کنند و اتفاقات خوبی برای محلات فعال ئ پویا خواهد افتاد.
وی برگزاری جلسات در مساجد و محلات را یک راه ارتباطی خوب با شهروندان بیان و تصریح کرد: جلسات باید با حضور مدیران مناطق و دیگر مدیران شهری در همه نقاطی که شهروندان تقاضا کنند برگزار شود.
شهردار سمنان همچنین خواستار واکاوی و آسیب شناسی و ایجاد یک نگرش نو و به روز در حوزه روابط عمومی شد و اظهار داشت: راه اندازی استودیو شهر، چاپ رسانه کاغذی از جمله فعالیت هایی است که امیدواریم به زودی در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان صورت بگیرد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان هم در این مراسم گزارشی از فعالیت های شش ماه اخیر این مدیریت ارائه داد.
سمیه قاسمی گفت: روابط عمومی شهرداری سمنان از طریق سایت شهرداری سمنان ، فضای مجازی، اینستاگرام ،آپارات و رسانه سروش اخبار و اطلاعات خود را در اختیار شهروندان قرار می دهد.
وی از ارتباط خوب این مدیریت با اصحاب رسانه خبر داد و افزود: خبرگزاری هایی نظیر فارس، ایرنا، ایسنا و مرات اخبار شهرداری سمنان را به خوبی پوشش داده و برخی مسایل و مشکلات شهری را نیز پی گیری می کنند.
همچنین روزنامه های محلی به ویژه روزنامه پیام وبیش از ۱۰ روزنامه سراسری و چندین کانال در فضای مجازی در پوشش اخبار و رویدادهای شهری یاریگر شهرداری سمنان هستند.
به گفته وی صدا و سیمای مرکز استان نیز یکی از مجراهای اصلی اطلاع رسانی شهرداری سمنان است و در شش ماه گذشته بیش از ۵۰ مورد گزارش خبری، تصویری ، تولیدی و رادیویی را از فعالیت های شهرداری سمنان در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی ، ورزشی و گردشگری را روی آنتن شبکه استانی و سراسری برده است.
قاسمی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز نیزعوامل برنامه صبح بخیر ایران در سمنان حضور یافته و یک برنامه ۳۰ دقیقه ای از جاذبه های گردشگری سمنان و فعالیت های شهرداری سمنان تهیه کرده و روز انتن شبکه یک بردند.
وی برگزاری جلسات ملاقات مردمی در دفتر شهردار و همچنین مساجد را از دیگر فعالیت های مدیریت ارتباطات برشمرد و افزود: بیش از ۱۶۰ شهروند برای ملاقات مردمی به این مدیریت مراجعه داشتند که ۷۰ نفر با شهردار دیدار داشته و مشکل مابقی شهروندان با ارجاع به مناطق و سازمانها برطرف شد. همچنین دو جلسه ملاقات مردمی در مساجد مسکن مهر برگزار و شهروندان از نزدیک مشکلات خود را با شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری مطرح کردند.
برگزاری جشن مهر، تجلیل از فرزندان ممناز و قهرمانان و نام آوران خانواده بزرگ شهرداری سمنان، تجلیل از بانوان، جانبازان و جوانان نمونه شاغل در این دستگاه،رایزنی با روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی و فراهم کردن مقدمات حضور تعداد زیادی از رانندگان و آتش نشانان در جشنواره فیلم فجر ، برگزاری جشن های پسماند جشن منتظران کوچولو از دیگر فعالیت هایی بود که مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان به آنها اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید:

طوفان ۷۶۹ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید محبی روز شنبه ۲۴ تیر اظهارکرد: در پی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.