صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / حمایت از کالا و نیروی کار بومی در صنعت نفت به توسعه آن کمک می‌کند
حمایت از کالا و نیروی کار بومی در صنعت نفت به توسعه آن کمک می‌کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

حمایت از کالا و نیروی کار بومی در صنعت نفت به توسعه آن کمک می‌کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که راهبرد و تصمیم واحد در موضوع حمایت از کالای ایرانی راه نجات اقتصاد کشور است، گفت: حمایت از کالا و نیروی کار بومی در صنایع مختلف، به‌ویژه صنعت نفت سبب توسعه هرچه بیشتر این صنعت خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حسین امیری‌خامکانی با یادآوری نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: پرداختن به اقتصاد، همسو با حمایت از تولید داخلی باید وظیفه ملی قلمداد شود و در دستور کار همه نهادهای سیاسی، اجتماعی، حاکمیتی و قوای سه‌گانه قرار گیرد.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که راهبرد و تصمیم واحد در موضوع حمایت از کالای ایرانی راه نجات اقتصاد کشور است، افزود: حمایت از کالا و نیروی کار بومی در صنایع مختلف، به‌ویژه صنعت نفت سبب توسعه هرچه بیشتر این صنعت می‌شود.
وی ادامه داد: صنعت نفت و گاز با ظرفیت عظیم خود و همچنین با تزریق مناسب سرمایه‌های داخلی و خارجی می‌تواند بخشی از نیازهای اشتغال کشور را مرتفع کند.
امیری خامکانی عنوان کرد: در صنعت نفت خرید کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، ممنوع شده که این مهم نشانه حمایت از کالای ایرانی و مصداق اقتصاد مقاومتی است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: سرمایه‌گذاری حداکثری و ازدیاد برداشت از میدان‌های مشترک، یکی از اولویت‌های صنعت نفت در سال ۹۷ است.
وی افزود: با تداوم سرمایه‌گذاری و جذب آن، بدون شک در آینده در بازار جهانی انرژی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، ضمن این‌که بدون سرمایه‌گذاری در این صنعت، برنامه‌های‌مان پیش نخواهد رفت.

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.