صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / استقبال وزیر ارتباطات از کمک به ورزش/ درخواست افزایش سهمیه فدراسیون‌ها بررسی می‌شود

استقبال وزیر ارتباطات از کمک به ورزش/ درخواست افزایش سهمیه فدراسیون‌ها بررسی می‌شود

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: وزیر ارتباطات از کمک به جامعه ورزش بویژه بخش بانوان استقبال کرد و دیدار با دیگر وزرای دولت را نیز در برنامه دارد.

شاهرخ شهنازی

شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد:‌ اعضای هیات اجرایی به همراه صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به دیدار وزیر ارتباطات رفتند. او به ورزش علاقه‌مند است و قرار شد از امکاناتی که مجموعه‌اش دارد، برای رشد ورزش کمک کند. مجموعه‌های او می‌تواند در زمینه اسپانسری و موارد دیگر کارهایی را انجام دهند. وزیر ارتباطات هم استقبال زیادی کرد. بویژه اینکه به ورزش بانوان کمک کند. او موفقیت اخیر رشته‌هایی نظیر کاراته و فوتسال را دیده بود و از اینکه به جامعه ورزش بانوان کمک بیشتری شود استقبال کرد.

شهنازی ادامه داد: در این دیدار اعلام کردیم که هر زمان وزیر ارتباطات فرصت داشت ملاقات‌هایی را با قهرمانان داشته باشد و همچنین در زمینه استخدام ورزشکاران صحبت کردیم که مثبت بود و قرار شد کارگروهی تشکیل شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است هیات اجرایی با دیگر وزرای دولت نیز دیدارهایی داشته باشد تاکید کرد: بله. رییس کمیته ملی المپیک این قول را داده بود که با وزرای دولت دیدارهایی را داشته باشیم. اولین دیدار انجام شد و با بقیه وزرا هم برنامه داریم که دیدار کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که خبر جدیدی از واریز بودجه کمیته ملی المپیک نیست، گفت: اواخر هفته گذشته رییس کمیته ملی المپیک با سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای داشت و در این جلسه قول داده شد که واریز بودجه در خردادماه آغاز شود.

شهنازی در مورد بررسی درخواست برخی فدراسیون‌ها مبنی بر افزایش سهمیه خود در بازی‌های آسیایی گفت: رییس کمیته ملی المپیک دستور داد که این درخواست‌ها کارشناسی شود و اگر جایی مطلبی نادیده گرفته شده گزارش آن را به ستاد عالی بازی‌ها بیاورند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که مقدار پاداش سکوی مدال‌آوران بازی‌های آسیایی چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: دقیق نمی‌دانم اما فکر می‌کنم در جلسه‌ی آینده ستاد عالی بازی‌ها قطعی شود و آن را اعلام کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.