صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / پاسخ شهرداری تهران به رییس کمیته منابع انسانی شورای شهر درباره موضوع استخدام در شهرداری

پاسخ شهرداری تهران به رییس کمیته منابع انسانی شورای شهر درباره موضوع استخدام در شهرداری

خزانه‌دار و رییس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران به موضوع استخدام پنج نیروی جدید در سازمان بازنشستگی را پیگیری و معاون منابع انسانی شهرداری تهران در پاسخ به او تاکید کرد که جذب تحت هر عنوانی در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ممنوع است مگر در موارد خاص که مجوز آن با بررسی دقیق نیازهای شهرداری تهران، ارزیابی قابلیت‌های افراد و سپس بررسی امکان تامین از داخل صادر می‌شود. در این خصوص سازمان مزبور هیچ گونه اقدامی جهت اعلام نیاز و اخذ مجوز و سایر تشریفات مزبور به انجام نرسانده است.

سردر و آرم شهرداری تهران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران سید حسن رسولی موضوع استخدام پنج نیروی جدید در سازمان بازنشستگی را پیگیری کرد و  این موضوع را ابراهیم شیخ – معاون منابع انسانی شهرداری تهران –  رسیدگی کرد و پاسخ او بدین شرح  است: «۱- مطابق بخشنامه شماره ۷۸۷۵۶۰ مورخ ۹۶/۷/۱۱، جذب تحت هر عنوانی در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ممنوع است مگر در موارد خاص که مجوز آن با بررسی دقیق نیازهای شهرداری تهران، ارزیابی قابلیت‌های افراد و سپس بررسی امکان تامین از داخل صادر می‌شود. در این خصوص سازمان مزبور هیچ گونه اقدامی جهت اعلام نیاز و اخذ مجوز و سایر تشریفات مزبور به انجام نرسانده است.
۲- تصویر نامه مورد استناد منتشرشده توسط شخص غیرمسئولی (در حد مسئول دفتر) در آن سازمان صادر شده و بدیهی است چنین نامه‌هایی فاقد اعتباراست.
۳- براساس فرآیندهای مصوب و مورد نظر چنین جذبی صورت نخواهد گرفت. لازم به ذکر است روزانه درخواست‌های متعددی در این حوزه ارسال می‌شود که بدون طی مراحل مورد نظر به مرحله اقدام نخواهد رسید.
در پایان نحوه تهیه و تنظیم این مکاتبه، تصویربرداری و انعکاس خبری آن نشان از هجمه خبری سازمان‌یافته نشان از انگیزه‌های مجعولی دارد.
ضمنا از زمان انتخاب شهردار جدید توسط شورای پنجم هرگونه اقدامات حوزه منابع انسانی تا اخذ نظر و اعلام سیاست‌های شهردار جدید متوقف شده است.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.