صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / نیازهای فناورانه صنعت نفت را برطرف می‌کنیم
نیازهای فناورانه صنعت نفت را برطرف می‌کنیم

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت:

نیازهای فناورانه صنعت نفت را برطرف می‌کنیم

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: ما در زمینه صدور لایسنس امکان رسیدن به فناوری را داریم، در هر حال کار آسانی نیست و باید به توان داخل اتکا کنیم تا بتوانیم از پس مشکلات برآییم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا, جعفر توفیقی با اشاره به توانمندی‌های پژوهشگاه صنعت نفت در ارائه فناوری در صورت بروز تحریم و ایجاد محدودیت‌های جدید اظهار داشت: پژوهشگاه یک مرکز پژوهشی قدیمی است که توانمندی‌های بسیاری دارد، ما همیشه اعلام کرده‌ایم که می‌توانیم نیازهای صنعت نفت را با دانش و فناوری برطرف کنیم.
وی افزود: البته کار آسانی نیست اما در صورت تحریم و ایجاد اشکال در دسترسی به فناوری خارجی پژوهشگاه آمادگی دارد به کمک شرکت‌های داخلی، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی در کوتاه مدت و میان مدت نیازهای صنعت نفت را برآورده کند.
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با تاکید براینکه پژوهشگاه به کمک شرکت‌های قدیمی و پرتوان در یک شبکه همکاری می‌تواند کارها را بدون نیاز به شرکت‌های خارجی انجام دهند، خاطرنشان کرد: ما در زمینه صدور لایسنس نیز امکان رسیدن به فناوری را داریم، در هر حال کار آسانی نیست و باید به توان داخل اتکا کنیم تا بتوانیم از پس مشکلات برآییم.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.