صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / وکیل ترامپ از یک سرمایه‌گذار قطری میلیون‌ها دلار پول درخواست کرده است
وکیل ترامپ از یک سرمایه‌گذار قطری میلیون‌ها دلار پول درخواست کرده است

دیلی میل فاش کرد؛

وکیل ترامپ از یک سرمایه‌گذار قطری میلیون‌ها دلار پول درخواست کرده است

روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی فاش کرد، وکیل شخصی دونالد ترامپ پس از پیروزی این رئیس‌جمهوری در انتخابات از یک سرمایه‌گذار قطری درخواست میلیون‌ها دلار پول نقد کرده بود.

کوهن

به گزارش کسب و کار نیوز، دیلی میل گزارش داد، مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به این سرمایه‌گذار در جلسه برج ترامپ گفته بود این پول را به اعضای خانواده رئیس‌جمهوری آمریکا می‌دهد و وزیر خارجه قطر هم آنجا بوده است.

منابع مطلع هم گفتند که این سرمایه‌گذار که دسامبر ۲۰۱۶ با کوهن در برج ترامپ دیدار کرده است، تاکید داشته که وکیل ترامپ این پول‌ها را برای اعضای خانواده ترامپ می‌خواسته است.

احمد الرومیحی، یک دیپلمات سابق قطری است که مسئول سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری قطر بوده و به این منابع گفته است که این درخواست را نپذیرفته بود.

به گفته منابع، الرومیحی اخیرا پس از اینکه دیلی میل فاش کرد این سرمایه‌گذار قطری به لاف زدن درباره رشوه دادن به مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا متهم شده، با کوهن تماس گرفته است.

الرومیحی در دسامبر ۲۰۱۶ به همراه محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر بوده و به همراه کوهن سوار آسانسور برج ترامپ شدند و عکس‌های آن موجود است.

الرومیحی سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای تایید کرد که ماه دسامبر برای دیدار با مقام‌های دولت انتقالی آمریکا در برج ترامپ بوده است اما دیدار با مایکل فلن را تکذیب کرد.

شرکت او هم درباره اتهامات پرداخت میلیون‌ها دلار سکوت اختیار کرده است.

وکیل مایکل کوهن هم به درخواست‌ها پاسخی نداده است.

انتهای پیام 

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.