چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / برگزاری نشست هم اندیشی استارتاپ های بیمه ای
برگزاری نشست هم اندیشی استارتاپ های بیمه ای

برگزاری نشست هم اندیشی استارتاپ های بیمه ای

نخستین نشست هم اندیشی میان مدیران صنعت بیمه و استارتاپ های بیمه ای با عنوان استارتاپ های بیمه ای؛ فرصت ها و چالش ها در سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.

گزارش فوربز از استارت‌آپ‌های خدمات مالی

به گزارش کسب و کار نیوز، گسترش قابل توجه فعالیت استارتاپ های بیمه ای طی یکسال گذشته، نشان از ضرورت تعامل بیشتر فعالان این حوزه و بخش فنی صنعت بیمه دارد تا با شناسایی دقیق تر فرصت ها و چالش های موجود در فعالیت این کسب وکارهای نوپا؛ راهکارها و سیاست های مناسبی برای ادامه راه این شرکتها اتخاذ شود.

در پاسخ به همین نیاز سندیکای بیمه گران ایران برگزاری سلسله نشست هایی با حضور مدیران ارشد صنعت بیمه و مدیران استارتاپ ها بیمه ای در دست اقدام دارد که نخستین جلسه آن با حضور مدیران صنعت بیمه و مدیران استارتاپ های بیمه ای برگزار شد.

در این نشست دغدغه ها و خواسته های طرفین از جمله مجوزهای لازم برای ادامه فعالیت استارتاپها و نظارت بر آنها، راهکارهای بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر از شبکه فروش و نمایندگان، قیمت ها و تخفیف های غیرمجاز، زیرساخت های ارتباطی شرکت های بیمه با استارتاپ ها در بستر API و واریز مستقیم حق بیمه به شرکت بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست ضمن اتفاق نظر حاضران به تغییر نگرش در خصوص استارتاپ ها به عنوان بازیگران جدید در صنعت بیمه، بر لزوم تهیه رویه و آیین نامه برای ادامه فعالیت استارتاپ ها، بر توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات در شرکت ها و تعامل بیشتر شبکه فروش و بخش فناوری اطلاعات تاکید شد.

گفتنی است با توجه به استقبال طرفین حاضر در جلسه، نشست های بعدی هم اندیشی “استارتاپ های بیمه ای؛ فرصت ها و چالش ها” در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

۴۲۰۰ تاکسی ۳ سال است بیمه‌نامه ندارند

به گزارش کسب و کار نیوز، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی اعلام کرد: براساس اطلاعات دستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.