صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / انتقاد یک نماینده از بسته شدن مرزهای کشور
انتقاد یک نماینده از بسته شدن مرزهای کشور

انتقاد یک نماینده از بسته شدن مرزهای کشور

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آقای رییس‌جمهور بی‌برنامگی شما باعث شده مرزهای کشور بسته شود و مرزنشینان در تامین حداقل درآمد خود با مشکل مواجه شوند.

منصور مرادی

به گزارش کسب و کار نیوز، منصور مرادی در تذکری شفاهی به رییس‌جمهور در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با توجه به معیشت مرزنشینان، تاکنون علیرغم جانفشانی‌های مرزنشینان در دوران دفاع مقدس و شعار انتخاباتی شما مبنی بر ایجاد درآمد پایدار برای مرزنشینان باید بگویم نه تنها شعار شما تحقق نیافته است بلکه بی‌برنامگی شما باعث بسته شدن مرزهای کشور و عدم تامین درآمد حداقلی مرزنشینان شده است.

وی در ادامه گفت: آقای رییس‌جمهور شما که مرزها را بسته‌اید و آب کردستان را به سایر استان‌ها انتقال داده‌اید چطور می‌خواهید برای جوانان کرد شغل ایجاد کنید، چه برنامه‌ای برای توسعه استان کردستان دارید. آیا این جواب آرای ۷۳ درصدی مردم کردستان به شماست؟

نماینده مردم مریوان در مجلس ادامه داد: این بی‌تدبیری مسئولان کشور است که با وجود پتانسیل و امکانات در استان کردستان، جوانان بیکار هستند و با مدرک دکترای عمران در شهرهای دیگر جاروکشی می‌کنند. با توجه به اینکه بیشتر درآمد مردم مرزنشین ناشی از کوله‌بری است متاسفانه با بستن مرزهای کل کشور و بخصوص استان کردستان، ‌مرزنشینان راه درآمد خود را از دست داده‌اند.

وی در پایان در تذکری به وزیر صنعت و معدن، کشور و اقتصاد، بیان کرد: چرا نسبت به اعتراضات و خواسته‌های مردم در شهرهای مرزنشین بی‌تفاوت هستیم؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.