صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / غفوری: باید احترام قلعه‌نویی حفظ می‌شد/ بازی آسیایی با پرسپولیس جذاب می‌شود

غفوری: باید احترام قلعه‌نویی حفظ می‌شد/ بازی آسیایی با پرسپولیس جذاب می‌شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید هواداران تیمش باید احترام سرمربی ذوب‌آهن را حفظ می‌کردند.

جام باشگاه‌های آسیا؛ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن

به گزارش کسب و کار نیوز، وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در پایان بازی با ذوب آهن گفت: بعد از بازی رفت که واقعا بدشانسی آوردیم و روی اتفاق گل خوردیم، هم‌قسم شدیم که در زمین خودمان پیروز شویم. خدا را شکر می‌کنم با برد خوب صعود کردیم. البته موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم که تبدیل به گل نشدند. به نظرم بازی باید ۳ بر صفر می‌شد و آن گل را نباید می‌خوردیم.

او درباره احتمال رویارویی تیمش با پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: احتمال دارد در مرحله بعدی به پرسپولیس بخوریم اما کاش تیم‌های ایرانی در فینال به هم می‌خوردند اما اگر این اتفاق در بازی بعدی بیفتد، قطعا جذاب می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد رفتار هواداران تیمش با قلعه‌نویی عنوان کرد: دقت نکردم اما به نظرم باید احترام او حفظ شود چون زمانی برای استقلال جام آورده و سه قهرمانی با این تیم دارد.

غفوری همچنین درباره بازی رفت مقابل ذوب آهن گفت: ما در آن بازی تیام را نداشتیم و شرایط زمین هم واقعا خوب نبود اما اینجا شرایط  فراهم شد و به برد رسیدیم. باید دست تک تک هواداران استقلال را بوسید چون در دنیا و آسیا بی نظیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.