صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / زمان عبور از «روابط عمومی حضوری» است
زمان عبور از «روابط عمومی حضوری» است

عضو شورای عالی فضای مجازی:

زمان عبور از «روابط عمومی حضوری» است

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به لزوم انتقال روابط عمومی های قدیم به روابط عمومی های جدید گفت: فناوری های ارتباطی نوین شرایطی را فراهم کرده که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرد و باید به روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام سید «سعید رضا عاملی» عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و دومین همایش ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی های ایران، تاکید کرد: روابط عمومی ها نباید بوق و بلندگوی تبلیغاتی سازمان ها و دستگاه های تابعه باشند.
وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ظهور و بروز فناوری های ارتباطاتی نوین شرایطی را مهیا ساخته که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرده و با استفاده از ارتباط شبکه ای به روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.
سعید رضا عاملی تصریح کرد روابط عمومی دریافت موضوعات متعدد است و خلاقیت باید این مشکل را که درهر عرصه روابط عمومی رخ می دهد کشف کند.
وی اضافه کرد: خلاقیت همچنین باید ظرفیت بهتری را در روابط عمومی ایجاد کند تا بتوانیم یک راه حلی را ارائه کنیم که شادابی و نشاط بیشتری را برای اعضا ایجاد کند که یک راه حل آن تسهیل روابط است.
گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و دومین همایش ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران با حضور جمعی از دست اندرکاران روابط عمومی ها، مدیران مسوول رسانه ها و اساتید علوم ارتباطات در هتل ارم تهران برگزار شد.
فراهنگ **۱۳۵۵**۱۵۴۰** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.