صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / وقتی حزب حاکم رژیم صهیونیستی نتانیاهو را نامزد جایزه صلح نوبل می‌کند!

وقتی حزب حاکم رژیم صهیونیستی نتانیاهو را نامزد جایزه صلح نوبل می‌کند!

یکی از رهبران حزب لیکود از طرح نامزدی نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای جایزه صلح نوبل در سال آتی میلادی به دلیل "تشویق ترامپ به خروج از برجام" خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، لیئور هراری، یکی از رهبران حزب لیکود مدعی شد، من معتقدم که تمام بشریت باید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تشکر کنند، زیرا که وی “ماجراجویی‌های” ایران را آشکار کرد!

هراری تاکید کرد که وی و گروهی از فعالان حزب لیکود یادداشتی را به برندگان اسرائیلی جایزه صلح نوبل در سال‌های گذشته نوشتند و از آن‌ها خواستند تا نتانیاهو را به عنوان نامزد جایزه صلح نوبل انتخاب کنند، چراکه شایسته نیست مردم عادی برنده جایزه نوبل  را انتخاب کنند باید کسانی که این جایزه را برده‌اند نسبت به این امر اقدام کنند.

هراری مدعی شد: نتانیاهو مستحق جایزه صلح نوبل است، زیرا که جهان را از “تهدیدات خطرناک سلاح‌ هسته‌ای ایران” آگاه کرده است.

وی در ادامه گفت: این جایزه‌ای که نتانیاهو کسب خواهد کرد جایزه‌ای برای موساد و سازمان‌های دیگر است، اما نتانیاهو که این جنگ را از سال‌ها پیش در عرصه بین‌المللی رهبری کرد و موفق شد تا جهان عرب را تحریک و مشکلی که در معرض آن است را درک کند.

وی همچنین در اظهاراتی مضحک ادعا کرد: کسانی هستند که بعد از اینکه مشکلی پیش بیاید وارد عمل می‌شوند، اما نتانیاهو پیش از اینکه مشکلی پیش بیاید آن را می‌فهمد و شواهدی را برای متقاعد کردن کسانی که به آن شک دارند پیدا می‌کند!

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عقب‌نشینی FATF و موافقت با حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو ارسال نامه اعتراضی از طرف وزیر امور اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.