صفحه اصلی / اصناف / قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۱۴ هزار تومان
قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۱۴ هزار تومان

رئیس اتحادیه قنادان اعلام کرد

قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۱۴ هزار تومان

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی تهران از افزایش ۱۵ درصدی قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی تهران از افزایش ۱۵ درصدی قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران ، علی بهر‌مند افزود: بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار، بهای فروش هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان با ۲ هزار تومان افزایش قیمت ۱۴ هزار تومان و درجه دو ، ۱۲ هزار تومان تعیین شد. وی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه تهیه شیرینی با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است، اظهار کرد: بر اساس افزایش قیمت مواد اولیه از جمله تخم‌مرغ ، روغن و هزینه‌های دستمزد نیروی کار، پیشنهاد اتحادیه به کارگروه تنظیم بازار درباره قیمت امسال هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ۱۷ هزار تومان بود اما این کارگروه با قیمت ۱۴ هزار تومان موافقت کرد. وی افزود: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک به صورت خالص فروشی در شهر تهران ۱۴ هزار تومان و درجه دو، ۱۲ هزار تومان تعیین شده است. رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران ادامه داد: سال گذشته قیمت هر کارتن تخم مرغ ۳۵ هزار تومان بود اما اکنون به قیمت یکصدهزار تومان رسیده و قیمت هر حلب ۱۶ کیلویی روغن نباتی که سال گذشته ۶۰هزار تومان بود، امسال با بهای ۹۰ هزار تومان باید خرید کنیم ضمن اینکه قیمت سایر مواد اولیه تهیه شیرینی نیز با افزایش همراه بوده است. بهرمند افزود: قنادان باید قبل از فروش زولبیا و بامیه و سایر محصولات قنادی وزن جعبه را از کل محصول کم کرده و این محصول را به صورت خالص بفروشند. وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای این محصول در ماه مبارک رمضان، این محصول در مغازه‌های دیگری که اجازه فروش این محصول را ندارد به فروش می‌رسد اما با توجه به اینکه نظارتی بهداشتی بر روی محصول تولید شده این واحدها نیست، به مردم توصیه می‌شود زولبیا و بامیه را از قنادی‌ها خریداری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تجهیز واحدهای نظارت و بازرسی اتاق های اصناف به ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.