صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حزب‌الله: نتایج انتخابات لبنان، عربستان، آمریکا و اسرائیل را ناامید کرد
حزب‌الله: نتایج انتخابات لبنان، عربستان، آمریکا و اسرائیل را ناامید کرد

حزب‌الله: نتایج انتخابات لبنان، عربستان، آمریکا و اسرائیل را ناامید کرد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد که نتایج انتخابات پارلمانی این کشور ریاض، واشنگتن و تل‌آویو را ناامید کرده است.

نبیل قاووق

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از پایگاه خبری العهد، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی در حسینیه محله صیدا گفت: مقاومت در جایگاه مهمی در حمایت از مردم فلسطین قرار دارد برای همین هدف دشمنی‌ها قرار می‌گیرد. بعد از گذشت هفت سال از هدف قرار دادن سوریه این کشور همچنان مقاومت می‌کند و دیگر کسی نمی‌تواند بر تغییر جایگاه و هویت سوریه حساب باز کند. حمله به پایگاه‌های اسرائیل در جولان تحول استراتژیکی در نزاع با اسرائیل محسوب می‌شود.

وی درباره انتخابات لبنان گفت: آن‌ها می‌خواستند از طریق پول و فتنه و تحریک، مقاومت را تضعیف و محاصره کنند. انتخابات پارلمانی سیلی به صورت تمامی دشمنان مقاومت بود. نتایج این انتخابات ریاض، تل‌آویو و کاخ سفید را ناامید کرد و نشان داد که هویت عربی لبنان یک هویت واقعی است. این نتایج ضمانت سیاسی نقش مقاومت را تقویت کرد.

نبیل قاووق تأکید کرد: روزهای آتی شاهد شکست‌های بیشتر عربستان در لبنان خواهیم بود. عربستان می‌خواست مقاومت در انتخابات تضعیف شود اما مقاومت قوی‌تر شد. عربستان خواهان دولتی بدون حزب الله بود اما در روزهای آتی شاهد این خواهد بود که دولت جدید با مشارکت حزب الله تشکیل خواهد شد و عربستان از اقداماتی که انجام داده و پول‌هایی که در این راه خرج کرده است تنها ناامیدی و حسرت را خواهد دید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عقب‌نشینی FATF و موافقت با حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو ارسال نامه اعتراضی از طرف وزیر امور اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.