صفحه اصلی / اصناف / برندها / تامین‌کننده بعدی نمایشگرهای آیفون مشخص شد
تامین‌کننده بعدی نمایشگرهای آیفون مشخص شد

تامین‌کننده بعدی نمایشگرهای آیفون مشخص شد

ال جی قرار است صفحه نمایش LCD یکی از گوشی‌های آیفون مدل سال ۲۰۱۸ اپل را تولید و تامین کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وب سایت اپل اینسایدر، شایعات جدیدی به تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای ال جی دیسپلی با همکاری اپل قصد دارد صفحه نمایش LCD یکی از مدل‌های آیفون ۶.۱ اینچی ۲۰۱۸ را تولید و تامین کند.

سال گذشته اپل از دو گوشی که به صفحه نمایش LCD مجهز بودند، رونمایی کرد و تنها یکی از آنها یعنی گوشی پرچمدار آیفون ۱۰ (ایکس) به نمایشگر اولد مجهز بود. از آنجایی که نمایشگر اولد آیفون ۱۰ ساخت سامسونگ بود و اپل هم همواره می‌خواسته از وابستگی خود به بزرگترین رقیب خود یعنی سامسونگ بکاهد، شرکت‌های دیگری همچون ال جی را وارد چرخه تامین قطعات مورد نیاز خود کرده است.

حالا گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد صفحه نمایش مدل آیفون ۶.۱ اینچی اپل که قرار است احتمالا در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی معرفی شود، توسط شرکت ال جی ساخته و تامین خواهد شد.

بر اساس ادعای اپل، این شرکت آمریکایی امیدوار است که بتواند بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD خود را به فروش برساند.

ال جی دیسپلی یکی از تامین‌کنندگان محوری، کلیدی و جایگزین برای تولید صفحه نمایش مورد نیاز اپل به شمار می‌رود و بنابراین اصلا دور از انتظار نیست که اپل برای تولید انبوه این مدل از گوشی آیفون از کمک ال جی بهره ببرد.

این مدل از آیفون به‌عنوان یک نسخه ارزان قیمت برای آیفون‌های ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی با نمایشگر اولد معرفی و رونمایی خواهد شد و احتمالا با قیمت پایه ۵۵۰ دلار وارد بازارهای جهانی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.