صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / ایجاد ۷۰۰ موسسه و ۱۰۰ هزار نگهبان محله
ایجاد ۷۰۰ موسسه و ۱۰۰ هزار نگهبان محله

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد

ایجاد ۷۰۰ موسسه و ۱۰۰ هزار نگهبان محله

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان این‌که منشأ اقتدار پلیس سرمایه اجتماعی آن است ارائه خدمات الکترونیکی به مردم را یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان عنوان کرد .

سردار شرفی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمد شرفی در بیست و چهارمین همایش عمومی فرماندهان و مدیران انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه کنترل ناآرامی‌های سال گذشته یکی از مأموریت‌های حجمی بود که پلیس استان آن را باتدبیر انجام داد، بیان کرد: روحیه اغناگری و قدرت خویشتن‌داری، تکریم ارباب‌رجوع و در عین حال اعمال قانون باعث کنترل این اوضاع شد.

وی منشأ اقتدار پلیس را، سرمایه اجتماعی آن دانست و گفت: اسلحه پلیس، منطق، قانونمداری و هوش پلیس است.

 وی با بیان اینکه موضوع برون‌سپاری در دستور کار نیروی انتظامی است، تصریح کرد: بسیاری از وظایف غیرضروری به بخش خصوصی واگذار شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار کرد: توسعه امنیت مردم پایه با راه‌اندازی ۷۰۰ موسسه و ۱۰۰ هزار نگهبان محله نیز اجرایی شده است ضمن اینکه به دنبال ارتقاء ۵۰ درصدی این مهم هستیم.

شرفی ارائه خدمات الکترونیکی به مردم را یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان دانست و گفت: ناجا به دنبال حذف فیزیکی خدمات است .

وی در پایان با تأکید بر مراجعه ۳۰ میلیون باری مردم در سال گذشته به کلانتری‌های کشور گفت: این امر رضایتمندی ۸۹ درصدی مردم را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه لرستان ازنظر شاخص‌های عملکردی نسبت به سایر استان‌های کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است، از کاهش ۸ درصدی انواع سرقت‌ها و  43 درصدی سرقت مسلحانه در لرستان خبر داد و گفت: سرقت مغازه نیز  18 درصد کاهش داشته  است.

وی با اشاره به کاهش ۱۰۰ درصدی تجاوز به عنف و سرقت طلافروشی در استان افزود: برابر شاخص‌ها هر جا که آسیب‌های اجتماعی کم باشد، نرخ امنیت عمومی بالا خواهد بود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه پلیس لرستان نسبت به سال گذشته ارتقا داشته است گفت: ساختار، یکی از موانع مأموریتی در استان بود که فرماندهی انتظامی استان آن را به‌موقع شناسایی کرد، ضمن اینکه وضعیت ساختار استان نیز در کمیسیون ساختار ناجا در دست بررسی است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.