صفحه اصلی / اصناف / نوسانات و هیجانات اخیر در بازار کاذب است
نوسانات و هیجانات اخیر در بازار کاذب است

دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف با دادستان کرج

نوسانات و هیجانات اخیر در بازار کاذب است

در دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف با دادستان کرج عنوان شد : نوسانات و هیجانات اخیر در بازار کاذب است و اصناف با تمام توان در برابر آن می ایستد .

در دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف با دادستان کرج عنوان شد : نوسانات و هیجانات اخیر در بازار کاذب است و اصناف با تمام توان در برابر آن می ایستد .
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران ، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز در دیدار با شاکرمی دادستان کرج در خصوص هیجانات اخیر در حوزه بازار و راهکار های مقابله با آن به گفت و گو پرداختند . حمید کریمی رئیس اتاق اصناف البرز در این دیدار ضمن معرفی اعضای جدید هیات رئیسه اتاق و تشکر از مجموعه دادستانی کرج در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان گفت : تمامی تحولات و جریاناتی که طی روزهای گذشته در سطح بازار مشاهده شده و باعث بالا رفتن نرخ ارز و سکه در بازار ایران شده است، بخشی از توطئه دشمنان ایران برای ایجاد فضای ناسالم اقتصادی و نارضایتی عمومی و عدم اطمینان به عملکرد مسئولان است. به گزارش رسیده از اتاق اصناف مرکز استان البرز، وی افزود : مردم ایران باید در برابر این جریان هوشیار باشند و اطمینان داشته باشند که تمامی این هیجانات و نوسانات کاذب است و به زودی فروکش خواهد کرد. کریمی در ادامه از همکاری مجموعه دادستانی کرج با اصناف و تلاش در جهت حل مشکلات صنوف قدردانی کرد و افزود : اتاق اصناف کرج و مجموعه کسبه و بازاریان انقلابی این شهر همچون گذشته در کنار مسئولان هستیم و از تمامی امکانات در جهت مقابله با دسیسه های دشمن استفاده خواهیم کرد . در ادامه این نشست میر اسماعیل صدیق عضو هیات رئیسه و رئیس اتحادیه پوشاک فروشان نیز در خصوص اجرای طرح های بازرسی و گشت مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و جمع آوری البسه نامتعارف از سطح واحد های صنفی، برگزاری منظم دوره های آموزشی ویژه متقاضیان پروانه کسب و اجرای طرح های حمایت از کالاهای داخلی توضیحاتی را بیان کرد . وی در همین رابطه گفت : اتحادیه صنف پوشاک با همراهی و مشارکت تولید کنندگان و فروشندگان ایرانی مصمم هستیم تا فرهنگ استفاده از کالاهای تولید داخل را در حد توان خود ترویج کنیم . البته این امر مهم نیاز به همکاری و بسیج تمامی مسئولان و دست اندرکاران دولتی و خصوصی دارد و نباید انتظار داشت که یک اتحادیه با امکانات محدود وارد میدان شود و تمامی مشکلات را حل کند . در ادامه مهدی غفوریان دیگر عضو هیات رئیسه اتاق اصناف و رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی کرج نیز در خصوص اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در کشور توضیحاتی را بیان کرد . وی در همین رابطه گفت : بازار گوشی های تلفن همراه در کشور ما ، متاسفانه تحت تاثیر شبکه های زیر زمینی قاچاق کالا قرار داشت که با اجرای این طرح تمامی فعالیت های این حوزه تحت نظارت و کنترل انجام می شود و مشکلات بخش خرید و فروش نیز به کلی از بین خواهد رفت . دادستان کرج نیز ضمن تبریک به اعضای جدید هیات رئیسه اتاق اصناف بر لزوم هوشیاری مردم و دامن نزدن به هیجانات اخیر در بازار تاکید کرد و افزود : بدون شک در یک فضای ملتهب و ناپایدار، نمی توان فعالیت سازنده و مفید داشت. در چنین فضایی تمام بخش های جامعه دچار مشکل و سردرگمی می شود و این همان هدفی است که دشمن دنبال می کند. بنابراین بی توجهی و دامن نزدن به جریانات بازار باعث می شود تا این دسیسه در کوتاه ترین زمان ممکن با شکست مواجه شود و فضای بازار ما به حالت عادی خود بازگردد.

همچنین مطالعه کنید:

کمبودی در عرضه شکر و برنج نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، رضا کنگری گفت: هم اکنون کمبودی در عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.