صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تحویل ۳۵۰ واحد مجتمع ثامن الحجج(ع) به اوراقچی‌های شوش منطقه ۱۵

تحویل ۳۵۰ واحد مجتمع ثامن الحجج(ع) به اوراقچی‌های شوش منطقه ۱۵

تاکنون کلید ۳۵۰ واحد مجتمع صنفی ثامن الحجج (ع) به منظور ساماندهی اوراق کنندگان و فروشندگان لوازم مستعمل خودرو میدان شوش به آنان تحویل داده شده است.

اوراقچی‌‌

به گزارش کسب و کار نیوز، وحیدرضا محمدی – شهردار منطقه  ۱۵ – با اشاره به طرح انتقال این صنف به مجتمع صنفی خدماتی ثامن الحجج (ع) افزود: مجتمع ثامن الحجج در زمینی به وسعت ٢۱ هکتار شامل۱۲۳۲ واحد  در کیلومتر ١۵ جاده خاوران (محدوده فرون آباد) خریداری شده است و تاکنون  ۳۵۰ واحد توسط ذینفعان تحویل گرفته شده که ۲۰۰ واحد نسبت به  آوردن  اجناس اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای ۹۰ درصد کاشت نهال و درخت در لاین وسط و کوچه ها افزود: در این راستا عملیات آسفالت ۳۳ کوچه و  نصب پل فلزیر روی کانال آب انجام شده و احداث رمپ‌های آن به منظور دسترسی و تردد از بزرگراه امام رضا (ع) در حال انجام است.

به گفته وی، احداث مراکز خدماتی نظیر  بانک ، نانوایی ، سوپر مارکت و  رستوران نیز در این مجتمع پیش بینی شده است.

محمدی در ادامه به اقدامات انجام شده در محدوده ۵ هکتاری ناحیه یک به منظور عملیات بازسازی ۱۱ گاراژ و کوچه کوه گچی اشاره کرد و یادآور شد: تبدیل این مکان به پهنه تجاری طبق طرح تفصیلی تاکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: اجرای عملیات تسطیح و همسطح‌سازی و کف سازی، ساخت سرویس بهداشتی، اجرای عملیات عمرانی شامل کانیو، حفر چاه جذبی، رگلاژ، آسفالت و مساعدت در بهسازی و کسر عوارض پسماند و پیشه از جمله اقدامات انجام شده به منظور ساماندهی و تبدیل به قطب تجاری چینی و بلور است.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی در پایان با اشاره به اینکه انتقال ٣٣ رسته شغلی مزاحم در سال ۶٩ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید،گفت: در این راستا طرح ساماندهی اوراقچی شوش با هدف رفع آلودگی‌های زیست محیطی و بهداشتی ناشی از فروش و نصب قطعات مستعمل و فرسوده و آلوده کننده و آلودگی‌های بصری  ناشی از دپو و انباشت لوازم  با  موضوع انتقال این صنف به خارج از شهر و استقرار در بافت‌های بلامعارض از سال ۹۵  در دستور  کار  قرار گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وام ۴۰۰ میلیونی مسکن محرومین ابلاغ شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق تبصره ماده ۱۳ قانون بودجه ۱۴۰۳ بنا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.