صفحه اصلی / اجتماعی / محیط زیست / هوای تهران سالم است
هوای تهران سالم است

هوای تهران سالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به سالم بودن هوای تهران طی امروز (۲۲ اردیبهشت) از بارش باران و وزش باد شدید در پایتخت خبر داد.

هوای امروز تهران

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۲۲ اردیبهشت) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات این روز وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۳ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب غربی – غربی و بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد شدید در برخی ساعات امروز سبب افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در سطح شهر می‌شود و شرایط کیفی برخی مناطق شهر تهران به آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد رسید.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این وضعیت جوی طی فردا (۲۳اردیبهشت) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات به ویژه شبانگاه وزش باد شدید و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بر این اساس انتظار می‌رود وضعیت کیفیت هوای اکثر مناطق شهر تهران طی فردا در شرایط سالم قرار داشته باشد، گفت: دمای هوای پایتخت تا فردا (۲۳ اردیبهشت) روند افزایشی خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۳۸ در شرایط پاک قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای پایتخت هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۸۰ در شرایط سالم است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۱۰/۰۴؛ تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور/ هشدار سرما و یخبندان در ۱۵ استان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.