صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / رابطه یکطرفه سازمان لیگ و تبلیغات محیطی/ حق باشگاه‌ها چه شد؟
رابطه یکطرفه سازمان لیگ و تبلیغات محیطی/ حق باشگاه‌ها چه شد؟

رابطه یکطرفه سازمان لیگ و تبلیغات محیطی/ حق باشگاه‌ها چه شد؟

سازمان لیگ با وجود تلاش فراوانی که برای برگزاری منظم لیگ هفدهم انجام داد اما در کارنامه‌اش اشکالات فراوانی دارد که فعلا نتوانسته آنها را پاک کند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس

به گزارش کسب و کار نیوز، در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ هفدهم دریافتی بابت تبلیغات محیطی داشته‌اند، اظهار کرد: خیر امسال هیچ دریافتی نداشته‌ایم. جلسات متعددی در این زمینه برگزار کرده‌ایم. ظاهرا اسپانسری که قبلا بوده مشکلاتی با سازمان لیگ دارد. الان هم مشکلات جدیدی به وجود آمده که ما منتظر هستیم همه این مشکلات حل شود تا درآمدهای باشگاه‌ها را بدهند.

با توجه به صحبت‌های افتخاری و گرشاسبی می‌توان به این نتیجه رسید که روابط سازمان لیگ و امین سیما چالش برانگیز شده و دود این رابطه عجیب تنها در چشم باشگاه‌ها می‌رود. با این حال با توجه به شواهد موجود علیرضا شیرازی، مدیرعامل امین سیما هیچ ابایی بابت حضور مقابل طلبکارانش ندارد؛ همان طور که حضور پررنگی در جشن قهرمانی پرسپولیس داشت.

در همین راستا پرسش‌هایی به ذهن می‌رسد که نیازمند پاسخگویی مسئولان سازمان لیگ است. از جمله این که در ابتدای فصل به چه علت بدون برگزاری مزایده تبلیغات محیطی به شرکت امین سیما کیش واگذار شده است؟ چه میزان از جزئیات قراداد امین سیما با سازمان لیگ عملی شده و مبلغ کامل قرارداد با این شرکت چقدر بوده است؟

اقداماتی که سازمان لیگ برای وصول مطالباتش از شرکت‌هایی که در زمینه تبلیغات محیطی با آن‌ها همکاری داشت، انجام داده چیست؟ طرح در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها توسط سازمان لیگ به تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ رسیده و این طرح به چه شکل اجرایی خواهد شد؟ باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس بدهی‌های خودشان را به محل درآمدهایشان در سازمان لیگ حواله می‌دهند. چه میزان از بدهی‌ها به  این شکل توسط سازمان لیگ پرداخت شده است؟

قرار بود پاداش باشگاه‌ها از محل درآمدهایشان در سازمان لیگ پرداخت شود. این درآمد حق پخش تلوزیونی – قرادادی با صداوسیما منعقد شده است و تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها  – که به طور کامل وصول نشده است – را شامل می‌شود. سازمان لیگ برای پرداخت پاداش باشگاه‌های لیگ برتری چه برنامه‌ای دارد؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.