صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / تسهیلات خرید لباس ایرانی اسلامی برای کارکنان دولت فراهم شود
تسهیلات خرید لباس ایرانی اسلامی برای کارکنان دولت فراهم شود

تسهیلات خرید لباس ایرانی اسلامی برای کارکنان دولت فراهم شود

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور خواستار ارائه تسهیلات از سوی تمام دستگاه­ های مشمول قانون خدمات کشوری برای کارکنان خود برای خرید پارچه و لباس منطبق با الگوهای ایرانی اسلامی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز از کارگروه ساماندهی مد و لباس، حمید قبادی طی نامه­ای به دبیر کمیسیون اقتصادی دولت با استناد بر ماده ۹ قانون ساماندهی مد و لباس مصوب مجلس شورای اسلامی، ارائه تسهیلات از سوی تمام دستگاه­های مشمول قانون خدمات کشوری برای کارکنان خود برای خرید پارچه و لباس منطبق با الگوهای ایرانی اسلامی را خواستار شد.
او در این نامه با تاکید بر ضرورت جلوگیری از پرداخت­های نقدی غیر هدفمند در این حوزه و به منظور حمایت از تولیدات داخلی و رعایت مفاد قانونی توسط دستگاه­ها، آمادگی خود را برای ارائه پیش­نویس آیین­نامه اجرایی ماده ۹ قانون ساماندهی جهت تصویب در هیات وزیران اعلام کرد.
به استناد ماده ۹ قانون ساماندهی مد و لباس مصوب مجلس شورای اسلامی، «همه دستگاه­ها مکلفند از بودجه سنواتی ردیف­های خدماتی خود برای تشویق تقاضای پارچه و لباس منطبق با الگوهای ایرانی و اسلامی تسهیلات خرید پارچه و لباس را در اختیار کارکنان خود قرار دهند.»
فراهنگ**۹۳۳۸**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.