صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / حذف ۳ جودوکار ایران در روز نخست قهرمانی آسیا
حذف ۳ جودوکار ایران در روز نخست قهرمانی آسیا

حذف ۳ جودوکار ایران در روز نخست قهرمانی آسیا

در جریان نخستین روز از رقابت‌های جودوی نوجوانان آسیا، ۳ نماینده ایران به مصاف حریفانشان رفتند که با شکست مقابل آن‌ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

جودو نوجوانان

به گزارش کسب و کار نیوز، فردا (جمعه) نیز ۶ جودوکار پسر و یک جودوکار دختر از ایران به شرح زیر به مصاف حریفان‌شان می‌روند:

 در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، امیرحسین ملک‌زاده، ابتدا به صاف جودوکار مغولستان می‌رود و در ادامه حریفی از قرقیزستان را پیش رو دارد، در این وزن ۱۲ جودوکار حضور دارند.

در جدول ۱۴ نفری وزن منهای ۸۱ کیلوگرم، علیرضا جعفرزاده در گام نخست برابر جودوکاری از هندوستان به میدان می‌رود و در ادامه به مصاف حریف ازبکستانی خواهد رفت.

در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم در شرایطی ۱۲ جودوکار حضور دارند که امیرحسین چراغ فرخان ابتدا حریفی از کشور میزبان را پیش رو دارد و در ادامه برابر جودوکاری از چین تایپه به میدان می‌رود. ابوالفضل شجاعی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در گام نخست به مصاف برنده قرقیزستان و لبنان خواهد رفت.

در وزن به‌اضافه ۹۰ کیلوگرم، رضا عزیزی در گام نخست حریفی از کره جنوبی را پیش رو دارد و محمدمهدی راستگر به مصاف جودوکاری از چین تایپه خواهد رفت. نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی برابر حریفان در گام نخست، در دومین مرحله دوم به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.