صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / بازدید وزیر فرهنگ اشاد اسلامی از غرفه مهمان ویژه نمایشگاه کتاب
بازدید وزیر فرهنگ اشاد اسلامی از غرفه مهمان ویژه نمایشگاه کتاب

دو خبر از نمایشگاه

بازدید وزیر فرهنگ اشاد اسلامی از غرفه مهمان ویژه نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه صربستان مهمان ویژه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید و با مسئولان این غرفه گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سیدعباس صالحی روز جمعه با حضور در غرفه صربستان، از کتاب‌های ترجمه شده به زبان صربی دیدن کرد و با مسئولان این غرفه به گفت‌و‌گو پرداخت.
در این بازدید غلامرضا نوعی؛ مدیرکمیته بین‌الملل نمایشگاه توضیحاتی درباره فعالیت غرفه صربستان و برنامه‌های این کشور در ایران ارایه کرد.

** اعلام آمادگی شهرداری تهران برای همکاری در حوزه نشر
سمیع‌الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران در دیدار با امیر مسعود شهرام نیا قائم‌ مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آمادگی شهرداری تهران برای همکاری در حوزه مسایل حوزه نشر خبر داد.
در این نشست همچنین ولی‌الله شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، امین عارف‌نیا؛ مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و جمعی از مسئولان شهرداری تهران و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشتند.
حسینی مکارم گفت: برگزاری نشدن نمایشگاه کتاب امسال در شهر آفتاب حرکت هوشمندانه‌ای بود زیرا چند روز پیش باد و باران نظم شهر آفتاب را به هم و به سازه‌های موقت، چراغ‌های برق و زیرساخت‌های نمایشگاه آسیب زد.
وی ادامه داد: شهر آفتاب برای اصلاحات نیاز به ۵۰ میلیارد تومان هزینه داشت، ما می‌دانستیم که حتی اگر این مقدار هزینه کنیم، بازهم دچار مشکل می‌شویم به همین دلیل تصمیم این شد که نمایشگاه را به مصلا منتقل کنیم و خدمات کامل‌تری را در این مکان ارائه دهیم.
حسینی مکارم افزود: ما هر کمکی که درجهت ترویج و رشد مسائل نشر و جزو وظایف ذاتی ما باشد انجام می‌دهیم و حتی اگر در زمره وظایف ما نباشد، درصورتی که توانایی داشته باشیم، از هیچ حمایتی مضایقه نمی‌کنیم.
شهرام نیا هم گفت: شهرداری در تمامی مسائل اعم از مدیریت فروشگاه شهروند، بانک شهر و مباحث پسماند در نمایشگاه خوب عمل کرده است.
فراهنگ*۱۷۲۴*۱۸۸۰

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.