صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / اهدای ۱۱۰۰عنوان تازه های نشر به باغ موزه دفاع مقدس
اهدای ۱۱۰۰عنوان تازه های نشر به باغ موزه دفاع مقدس

اهدای ۱۱۰۰عنوان تازه های نشر به باغ موزه دفاع مقدس

مدیرعامل خانه کتاب، از اهدای یک هزار و یکصد عنوان از تازه های نشر در حوزه های مرتبط به باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در روز شنبه و همزمان با پایان سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، نیکنام حسینی روز جمعه در حاشیه آئین امضای تفاهم همکاری باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با خانه کتاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کتاب ها توسط کارنامه نشر در حوزه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در سال ۹۶ جمع آوری شده است.
وی همچنین با اشاره به برنامه راه اندازی باغ موزه های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در مراکز استان ها اضافه کرد: با توجه به برنامه جامع در راه اندازی چنین باغ موزه هایی، در سال های آینده برای ارسال تازه نشر حوزه های دفاع مقدس به استان ها نیز برنامه ریزی می شود.

**ارتقای کتابخانه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی
مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز از ارتقای بزرگترین کتابخانه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظور بهره مندی تمام مجموعه های تخصصی موزه های کشور از این مجموعه خبر داد.
علی اصغر جعفری از دیگر برنامه های باغ موزه به حمایت از پایان نامه های مقاطع ارشد و رساله های دکترا در دو حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بناست از مولفان، ناشران و دارندگان جوایز کتاب سال جمهوری اسلامی در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل شود.
وی درباره تفاهم نامه نیز گفت: این تفاهم نامه علاوه بر موضوعات مرتبط با کتاب، فعالیت های دیگر اعم از نقد کتاب، تجلیل از بزرگان حوزه نشر و کتاب سال جمهوری اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و توسعه نشر کتاب در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را شامل می شود.
جعفری افزود: مجموعه ای از فعالیت های متعددی که به ارتقای فرهنگ کتابخوانی بویژه در حوزه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت کمک می کند و نیز تجلیل از اهالی کتاب ، اندیشمندان، نخبگان و پیشگامان حوزه ادبیات مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از برنامه های در دست اجراست که امید می رود این دو مجموعه ظرفیت های یکدیگر را کلمل کرده و باعث هم افزایی شود.
فراهنگ**۶۹۸۴ /۱۴۴۹

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.