صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / حضور صمیمی رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه قوت قلب برای اهالی فرهنگ است
حضور صمیمی رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه قوت قلب برای اهالی فرهنگ است

وزیر ارشاد:

حضور صمیمی رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه قوت قلب برای اهالی فرهنگ است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فرصت اندکی که رهبر معظم انقلاب به بازدید از نمایشگاه کتاب اختصاص دادند، گفت: همین مقدار از حضور صمیمی ایشان بسیار مغتنم و موجب تقویت قلبی اهالی فرهنگ و کتاب خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدعباس صالحی روز جمعه پس از بازدید رهبر معظم انقلاب از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالیم امروز این افتخار برای ما و اهالی فرهنگ و نشر پدید آمد که رهبرمعظم انقلاب در صبحگاه جمعه به نمایشگاه کتاب بیایند و بیش از یک ساعت و نیم از وقتشان را در حلقه ناشران و اصحاب فرهنگ سپری کنند.
وی ادامه داد: علاقه رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ و کتاب همان‌گونه که خودشان هم تصریح می‌کردند، بسیار قدیمی و دیرین است البته این مسئله در بازدیدهای قبلی ایشان نیز از نمایشگاه کتاب تهران مشهود بوده است.
صالحی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیاری از کتاب‌هایی را که ناشران خدمت معظم‌له عرضه می‌کردند، یا خوانده و یا کتاب را تورق کرده بودند، ایشان آشنایی و تسلط شایانی به حوزه کتاب و از جمله ادبیات داستانی، علوم انسانی و علوم اسلامی دارند که این مسئله در بازدید امروز نیز مشهود بود.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب این نکته اشاره کردند که به خاطر مشغله‌های فراوان و شرایطی که وجود دارد، فرصت کمتری برای حضور در نمایشگاه کتاب اختصاص دادند، در حالی بود که به تصریح خودشان در دوره‌های قبلی، حتی چند ساعت در جمع ناشران با آنها درباره کتاب‌هایشان صحبت می‌کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) به مدت یک ‌ساعت و نیم از سی و‌ یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) بازدید کردند.
فراهنگ*۱۷۲۴*۱۸۸۰

همچنین مطالعه کنید:

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با بیان این خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.