صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / شعبه بلوارامام خمینی بندرعباس بانک پارسیان گشایش یافت

شعبه بلوارامام خمینی بندرعباس بانک پارسیان گشایش یافت

سیصد وسی و دومین شعبه بانک پارسیان در بلوار امام خمینی بندرعباس با حضور ائمه جمعه بندرعباس و کیش، اعضای شورای شهر، مدیرکل امور روستایی و شوراهای بندرعباس، مدیران شرکت های فولاد و آبفای استان، مدیران بانک پارسیان و با همراهی جمعی از مشتریان گرانقدر و وفاداربانک در تاریخ ۱۹/۰۲/ ۹۷ آغاز به کارکرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان در آیین گشایش این شعبه، دکتر آبتین امیری، عضو شورای شهر بندرعباس، ضمن تبریک و آرزوی بهروزی  برای مجموعه بانک پارسیان، خاطرنشان کرد: در مجموعه شورا و شهرداری بندرعباس، موضوع توسعه و گردش مالی از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره تلاش براین بوده تا با ایجادثروت و سرمایه برای اقشار گوناگون شهروندی، بتوانیم فضای مناسبی را برای سرمایه گذاری در مکان های مستعد فراهم آوریم که خوشبختانه، درمکان یابی شعب بانک پارسیان، درایت و هوشمندی بالایی در بهره مندی از ظرفیت های ویژه شهری به عمل آمده است.
در ادامه امام جمعه اهل سنت بندرعباس اظهارداشت: افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان در بندرعباس می‌تواند با فراهم آوردن بسترهای اشتغال زایی، به اقتصاد کشور کمک کند. شیخ عبدالباعث قتالی افزود: وضعیت اقتصادی و معیشتی در کشور هنوز به جایگاه مطلوبی نرسیده و به همین دلیل می بایست از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در استان به منظور توسعه معیشتی مردم بهره برداری کرد.
در این مراسم خانم وحیدنیا، مدیر روابط عمومی، آقایان بیژنی، مدیر پشتیبانی، گلستانی، مدیر خزانه داری و  دادور رئیس اداره امور شعب شهرستان و مناطق آزاد، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان به بیان دستاوردها، اهداف و برنامه های بانک پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.