صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / زندگی مردم حاشیه زاهدان در کنار زباله‌ها/ زندگی دشوار در چهار راه ترانزیت منطقه
زندگی مردم حاشیه زاهدان در کنار زباله‌ها/ زندگی دشوار در چهار راه ترانزیت منطقه

رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد:

زندگی مردم حاشیه زاهدان در کنار زباله‌ها/ زندگی دشوار در چهار راه ترانزیت منطقه

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سیستان و بلوچستان از نظر درآمدی و نرخ بیکاری شرایط سختی دارد.

نشست

به گزارش کسب و کار نیوز، سید دانیال محبی در این جلسه افزود: باید برای رفع این عقب ماندگی در همه شاخص ها با سرعت بیش از حد متعارف کار کرد تا این فاصله پر شود اما این فاصله رو به افزایش است و نگاه ویژه و مدیریت متمرکز می تواند از این بار سنگین بکاهد.

وی اظهار کرد: استان ظرفیت های زیادی دارد اما مشکلات و کاستی های آن به اندازه‌ای است که هر اندازه کار کنیم نمودی ندارد و پیشرفت ها دیده نمی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به توسعه و پیشرفت این استان دارند به طوری که دولتمردان نیز اولویت خود را تحقق این رویکرد قرار داده اند.

محبی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید طرح های بسیار زیادی برای توسعه و عمران این استان در دست اجرا دارد. اولویت دهی در تخصیص ویژه اعتبارات برای تسریع در پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: خشکسالی‌های اخیر و وجود ۹ نقطه بحرانی در سیستان و بلوچستان آسیب هایی را به استان وارد کرده اما هیچ اعتباری برای جبران آن ها پرداخت نشده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.