صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / خروج ترامپ از برجام برای ملت ایران مهم نبود
خروج ترامپ از برجام برای ملت ایران مهم نبود

اکبر رنجبرزاده:

خروج ترامپ از برجام برای ملت ایران مهم نبود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: خروج ترامپ از برجام برای ملت ایران مهم نبود؛ چراکه مقام معظم رهبری همواره فرموده‌اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و امروز این امر تنها موجب اتحاد و انسجام هر چه بیشتر ملت ایران اسلامی خواهد بود.

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اسدآباد

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان با بیان این‌که «بی‌تعهدی و عدم پایبندی آمریکا مساله جدیدی به شمار نمی‌رود که امروز بخواهد در برجام این بی‌تعهدی خود را نشان داده باشد»، افزود: عزت و اعتبار روز افزون جایگاه ایران اسلامی در طول انقلاب برای آمریکا سنگین بوده و همواره در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری‌های آمریکا سعی بر آن داشته‌اند جایگاه ایران را تضعیف کنند که به برکت رهنمودها و تدبیر و سیاست مقام معظم رهبری در هر برهه با شکست مواجه شده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که «عزت و استقلال ایران اسلامی برای آمریکا هزینه‌بردار شده است»، خاطرنشان کرد: ترامپ نیز همچون دیگر حاکمان و رئیس‌جمهورهای دیگر آمریکا به کنار می‌رود و فرد دیگری به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا بر سر کار آمده و ساز مخالفت با ایران را سر می‌دهد اما همواره ایران اسلامی برای فتح قله‌های پیشرفت و ترقی در جهان از حرکت باز نخواهد ایستاد.

وی همچنین با اشاره به موضع‌گیری‌های دولت مبنی بر کار با اروپائیان تصریح کرد: اروپائیان بازیگران آمریکا هستند و همواره آمریکا نقش خود را به واسطه آنان ایفا می‌کند که باید مراقب بود تا آنان نیز پس از مدتی کنار نکشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این راستا بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به آنان هم اعتماد نیست و باید در این امر مهم نسبت به کار و همکاری با آنان نیز مراقب بود و با تضمین و هوشمندانه وارد کار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.