صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بروز بخشی مشکلات در کشور به سوءمدیریت برمی‌گردد
بروز بخشی مشکلات در کشور به سوءمدیریت برمی‌گردد

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس:

بروز بخشی مشکلات در کشور به سوءمدیریت برمی‌گردد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بروز بخشی از مشکلات کشور به سوءمدیریت برمی‌گردد، تصریح کرد: مدیریت توانمند و دلسوز می‌تواند با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کرده و آن به حداقل برساند.

محمدرضا منصوری

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا منصوری در همایش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه برای حفظ منافع مردم باید اختلافات را کنار گذاشت، عنوان کرد: اتحاد و همدلی مهمترین رکن پیشرفت و توسعه است و با سنگ اندازی ها منافع مردم در معرض آسیب قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح داد، اظهار کرد: نبود اتحاد و همدلی و بر طبل تفرقه کوبیدن موجب خواهد شد تا نتوان از توانمندی و ظرفیت شهرستان به خوبی بهره‌برداری کرد.

منصوری ادامه داد: ممکن است سال سختی را از نظر مالی پیش رو داشته باشیم، ولی باید دست به دست هم داده و با جذب اعتبار و اولویت‌بندی طرح‌ها، زمینه استفاده بهتر مردم از خدمات حاکمیت را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه با آرامش و اقتدار می توان به مردم خدمت کرد، افزود: با درگیر شدن به روزمرگی نمی توان نیاز مردم را برآورده کرد، بلکه رفع مشکلات تلاش وافر می خواهد و معتقدم که فساد در تمامی امور برکت را از بین می‌برد. بر این اساس در مقابله با فساد ایستادگی کرده و برخورد خواهم کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه تصریح کرد: محدودیت‌های مالی روند برآوردن مطالبات مردمی را با کندی مواجه کرده است اما با وجود همین محدودیت‌ها، اقداماتی صورت می‌گیرد که زمینه ساز رشد و توسعه متوازن کشور شده است.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از مشکلات کشور به سوءمدیریت برمی‌گردد، تصریح کرد: مدیریت توانمند و دلسوز می‌تواند با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کرده و آن به حداقل برساند.

منصوری با تاکید بر اینکه تولید باید صادرات محور شود تا بتوانیم خوب زندگی کنیم و به دنبال افزایش بهره‌وری باشیم، گفت: روستاها به عنوان کانون های تولید نقش مهمی در تقویت تولید و صادرات محوری دارند.

وی به نقش غیرقابل انکار شوراها در احداث و تقویت مراکز تولیدی کوچک و بزرگ در روستاها اشاره کرد و گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران باید با بررسی تمامی ابعاد اقتصاد روستایی و نیازسنجی نحوه استقرار واحدهای تولیدی بستر سرمایه گذاری را فراهم کنند تا به توسعه کشور کمک شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای تقویت نظام و خوب زندگی کردن همه ارکان کشور مسئولیت داریم، گفت: دولت با کمک مجلس و مشارکت مردم می تواند با وجود محدودیت های مالی بخش اعظمی از مشکلات بویژه در حوزه  روستاها را برطرف کند.

وی در ادامه ساخت بیمارستان جدید جایگزین بیمارستان مدرس از اولویت‌های حوزه سلامت در ساوه دانست که با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص زمین به عنوان یک سرمایه ملی در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

منصوری احداث خط راه آهن، توسعه زیرساخت‌های روستایی، کوتاه تر شدن مسیر ساوه تا مشهد با احداث یک محور جدید ارتباطی، اخذ اعتبار برای ساماندهی راه های روستایی بویژه جاده بیات، کمک به تسریع در طرح انتقال آب ساوه از سد کوچری و اخذ تسهیلات برای آبادانی روستاها را بخش مهمی از اقدامات صورت گرفته دانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.